Liber I

L. I, D. 1, Quaestio 1 An theologia nostra sit vere, et proprie scientia, ac Theologiae Dei, et beatorum subalterna.
L. I, D. 2, Quaestio 1 An existentia sit praedicatum Dei quidditativum, vel attributale
L. I, D. 2, Quaestio 2 An et quomodo attributa, ac relationes originis ab essentia distinguantur
L. I, D. 2, Quaestio 3 De ordine naturae et originis in divinis. Quae prioritas, posterioritas in diviniis digne admitti possit
L. I, D. 2, Quaestio 4 De immutabilitate Dei. An Deus sit immutabilis, tam physicae, quam moraliter, et quomodo cum tali immutabilitate cohaereat divina libertas ad extra.
L. I, D. 2, Quaestio 5 De immensitate Dei. Quomodo Deus sit immensus, et an ex eeius omnipotentia formaliter inferatur immensitas
L. I, D. 2, Quaestio 6 De Aeternitate Dei. Quid sit aeternitas, et an creaturae communicari possit.
L. I, D. 2, Quaestio 7 An res temporales vere, et realiter coexistant praesentialiter aeternitati.
L. I, D. 2, Quaestio 8 De divina simplicitate. An divina simplicitas cohaereat cum pluralitate formalitatum in Deo, ubi examinatur sententia Pontii recentioris Scotistae
L. I, D. 3, Quaestio 1 An, et quomodo Deus cognoscat creaturas possibiles
L. I, D. 3, Quaestio 2 De divinis ideis. An divina essentia, vel potius ipsae creaturae cognitae habeant in Deo rationem Idae
L. I, D. 3, Quaestio 3 De futuris contingentibus absolutis. An Deus cognoscat futura contingentia absoluta, et quo medio
L. I, D. 3, Quaestio 4 De scientia futurorum conditionatorum
L. I, D. 4, Quaestio 1 An, et quomodo Deus velit creaturas possibiles, et actuales.
L. I, D. 4, Quaestio 2 An Deus decreto suo absoluto, et efficaci praedefiniat omnes actiones nostras liberas distinctae, et in particulari
L. I, D. 4, Quaestio 3 An actus nostri mali sit : a Deo praedefiniti
L. I, D. 4, Quaestio 4 An ad conciliandam efficaciam divini decreti cum libertate nostra opus sit illud concipere, ut nunc egrediens a divina voluntate
L. I, D. 4, Quaestio 5 Variae divinae voluntatis divisiones explicantur
L. I, D. 4, Quaestio 6 An voluntas efficax sit immediatum principium, quo Deus extra se physice operatur, vel praeter eam necessaria sit potentia executiva
L. I, D. 5, Quaestio 1 An in Deo sit vera, et propria voluntas salvandi omnes etiam non praedestinatos
L. I, D. 5, Quaestio 2 An electio efficax ad gloriam sit ante, vel post meritorum praevisionem.
L. I, D. 5, Quaestio 3 De Reprobatione. An detur causa reprobationis meritoria ex parte reprobi
L. I, D. 5, Quaestio 4 An reprobus possit salvari, et praedestinatus damnari.
L. I, D. 6, Quaestio 1 An sit possibilis species impressa intellectui creato clare, et distincte divinam essentiam repraesentans
L. I, D. 6, Quaestio 2 An visio beata sit supernaturalis secundum substantiam.
L. I, D. 6, Quaestio 3 De necessitate luminis gloriae ad beatam visionem de facto
L. I, D. 6, Quaestio 4 Ad quid lumen gloriae beatis deserviat, ubi de muneribus eius.
L. I, D. 6, Quaestio 5 An intellectus creatus possit divinitus elevari ad beatam visionem producendam absque lumine gloriae
L. I, D. 6, Quaestio 6 An intellectus creatus ad visionem concurrat per potentiam naturalem, vel potius obedientialem, et ut causa principalis, vel instrumentalis.
L. I, D. 6, Quaestio 7 An perfectior intellectus cum aequali lumine gloriae perfectiorem eliciat visionem
L. I, D. 6, Quaestio 8 An visio beata possit esse praecisiva, itaut possit per eam videri essentia non visis personis, vel attributis.
L. I, D. 6, Quaestio 9 An repugnet Beatum videre in Deo omnes creaturas tam futuras, quam possibiles.
L. I, D. 6, Quaestio 10 An Deus posset ab aliqua creatura intellectuali possibili naturali virtute videri
L. I, D. 6, Quaestio 11 An beata visio sit similitudo formalis expressa Dei, et Verbum mentis, vel in ea includatur.
L. I, D. 6, Quaestio 12 An beatitudo in sola visione consistat essentialiter, vel saltem magis principaliter, quam in fruitione.
L. I, D. 7, Quaestio 1 An relationes originis seu personales dicant perfectionem simpliciter formaliter inspectae
L. I, D. 7, Quaestio 2 An Verbum ex omnium cognitione, et Spiritus Sanctus pariter ex omnium amore prcedant, itaut huiusmodi actus amborum processioni supponantur
L. I, D. 7, Quaestio 3 Cur processio Spiritus Sancti non sit generatio, nec Spiritus Sanctus Filius.
L. I, D. 7, Quaestio 4 An si Spiritus Sanctus non procedert a Filio, adhuc realiter personaliter distingueretur ab eo.

About

Is Part Of Disputationes theologicae