Bonaventure Commentary

Proemium
I, Quaestiones Proemii, Praeambulum
I, Proem., Q. 1 Quae sit materia quodve subiectum huius libri vel theologiae.
I, Proem., Q. 2 Quae causa formalis quive modus procedendi sit in his libris Sententiarum.
I, Proem., Q. 3 Utrum hic liher sive theologia sit contemplalionis gratia , an ut boni fiamus, sive utrwn sit scientia speculativa, an practica.
I, Proem., Q. 4 Quae sit causa efficiens siue auctor huius libri.
I, Dubia
I, Distinctio 1, Divisio Textus
I, Distinctio 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 1, Art. 1, Q. 1 Utrum uti sit actus voluntatis, an rationis, vel omnis potentiae.
I, Distinctio 1, Art. 1, Q. 2 Utrum omni creato utendum sit.
I, Distinctio 1, Art. 1, Q. 3 Utrum solo bono creato utendum sit.
I, Distinctio 1, Art. 2, Praeambulum
I, Distinctio 1, Art. 2, Q. 1 Utrum frui sit actus voluntatis, an aliarum virium.
I, Distinctio 1, Art. 3, Praeambulum
I, Distinctio 1, Art. 3, Q. 1 Utrum Deo sit fruendum.
I, Distinctio 1, Art. 3, Q. 2 Utrum solo Deo sive bono increato fruendum sit.
I, Distinctio 1, Dubia
I, Distinctio 2, Divisio Textus
I, Distinctio 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 2, Art. 1, Q. 1 Utrum sit unus tantum Deus.
I, Distinctio 2, Art. 1, Q. 2 Utrum in Deo ponenda sit personarum pluralitas.
I, Distinctio 2, Art. 1, Q. 3 Utrum numerus divinarum personarum sit infinitus.
I, Distinctio 2, Art. 1, Q. 4 Utrum tres tantum sint divinae personae.
I, Distinctio 2, Dubia
I, Distinctio 3, Pars 1, Diviso Textus
I, Distinctio 3, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum Deus sit cognoscibilis a creatura.
I, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum Deus sit cognoscibilis per creaturas.
I, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum homo in omni statu cognoscat Deum per creaturas.
I, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 4 Utrum trinitas personarum cum unitate essentiae naturaliter per creaturas cognosci possit.
I, Distinctio 3, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Praeambulum
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum ratio imaginis attendatur in memoria, intelligentia et voluntate.
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum imago attendatur in his potentiis per comparationem ipsarum ad Deum.
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum memoria, intelligentia et voluntas sint idem in essentia cum anima.
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum imago attendatur in mente, notitia et amore ut in potentiis, aufut in habitibus, aut in utrisque simul, aut secundum substantiam et habitus.
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum mens, notitia et amor habeant ordinem, aequalitatem et consubstantialitatem.
I, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Q. 3 Utrum trinitas imaginis, quae consistit in mente, notitia et amore, necessario ducat in cognitionem trium divinarum personarum.
I, Distinctio 3, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 4, Diviso textus
I, Distinctio 4, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 4, A. 1, Q. 1 Utrum haec locutio: Deus genuit Deum, sit concedenda.
I, Distinctio 4, A. 1, Q. 2 Utrum admitti possit haec locutio: Deus generat alium Deum.
I, Distinctio 4, A. 1, Q. 3 Utrum congrue iuxta regulas grammaticae dici possit: plures dii.
I, Distinctio 4, A. 1, Q. 4 Utrum hoc nomen Deus pro persona supponat, vel pro natura.
I, Distinctio 4, A. 1, Dubia
I, Distinctio 5, Diviso textus
I, Distinctio 5, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 5, A. 1, Q. 1 Utrum substantia sive essentia generet.
I, Distinctio 5, A. 1, Q. 2 Utrum concedenda sit locutio, quod Filius generetur de substantia Patris.
I, Distinctio 5, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 5, A. 2, Q. 1 Utrum substantia sive essentia generetur.
I, Distinctio 5, A. 2, Q. 2 Utrum substantia sive essentia diviiia per generationem communicetur.
I, Distinctio 5, Dubia
I, Distinctio 6, Diviso textus
I, Distinctio 6, A. 1, Praeambulum
I, Distinctio 6, A. 1, Q. 1 Utrum generatio Filii sit secundum rationem necessitatis.
I, Distinctio 6, A. 1, Q. 2 Utrum generatio in divinis sit secundum rationem voluntatis.
I, Distinctio 6, A. 1, Q. 3 Utrum generatio Filii sil secundum rationem exemplaritatis.
I, Distinctio 6, Dubia
I, Distinctio 7, Divisio textus
I, Distinctio 7, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 7, Q. 1 Utrum potentia generandi dicat aliquid absolutum, vel relativum.
I, Distinctio 7, Q. 2 Utrum potentia generandi sit in Filio.
I, Distinctio 7, Q. 3 Utrum potentia generandi et potentia creandi sint unica potentia.
I, Distinctio 7, Q. 4 Utrum posse generari et posse creari sint univocum posse.
I, Distinctio 7, Dubia
I, Distinctio 8, Pars 1, Diviso textus
I, Distinctio 8, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 8, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum veritas sit proprietas divini esse.
I, Distinctio 8, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum divinum esse sit adeo verum, quod non possit cogitari non esse.
I, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum Deus sit immutabilis.
I, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Q. 2 Utrum solus Deus immutabilis sit.
I, Distinctio 8, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 8, Pars 2, Diviso textus
I, Distinctio 8, Pars 2, Praeambulum
I, Distinctio 8, Pars 2, Q. 1 Utrum Deus sit summe simplex.
I, Distinctio 8, Pars 2, Q. 2 Utrum summa simplicitas soli Deo conveniat.
I, Distinctio 8, Pars 2, Q. 3 Utrum anima rationalis sit tota in toto corpore, et tota in qualibet parte ipsius.
I, Distinctio 8, Pars 2, Q. 4 Utrum Deus sit in aliquo determinato genere sive praedicamento.
I, Distinctio 8, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 9, Divisio Textus
I, Distinctio 9, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 9, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis generatio ponenda sit.
I, Distinctio 9, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis generatio distinguat inter gignentem et genitum.
I, Distinctio 9, A. 1, Q. 3 Utrum in divinis generatio sit aeterna.
I, Distinctio 9, A. 1, Q. 4 Utrum generatio Filii terminata sit.
I, Distinctio 9, Dubia
I, Distinctio 10, Diviso Textus
I, Distinctio 10, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 10, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis ponenda sit persona procedens per modum liberalitatis.
I, Distinctio 10, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis ponenda sit persona procedens per modum amoris sive caritatis.
I, Distinctio 10, A. 1, Q. 3 Utrum in divinis ponenda sit tertia persona procedens per modum mutuae caritatis.
I, Distinctio 10, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 10, A. 2, Q. 1 Utrum amor sive caritas sit proprium Spiritus sancti.
I, Distinctio 10, A. 2, Q. 2 Utrum Spiritus sanctus sit nexus sive unitas Patris et Filii.
I, Distinctio 10, A. 2, Q. 3 Utrum Spiritus sanctus proprie sit spiritus.
I, Distinctio 10, Dubia
I, Distinctio 11, Divisio textus
I, Distinctio 11, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 11, A. 1, Q. 1 Utrum Spiritus sanctus a Patre et a Filio procedat.
I, Distinctio 11, A. 1, Q. 2 Utrum Spiritus sanctus procedat a Patre et Filio tanquam ab uno principio.
I, Distinctio 11, Dubia
I, Distinctio 12, Divisio textus
I, Distinctio 12, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 12, A. 1, Q. 1 Utrum Spiritus sanctus a Patre prius quam a Filio procedat.
I, Distinctio 12, A. 1, Q. 2 Utrum Spiritus sanctus a Patre plenius et principalius quam a Filio procedat.
I, Distinctio 12, A. 1, Q. 3 Utrum Spiritus sanctus mediante Filio a Patre procedat
I, Distinctio 12, A. 1, Q. 4 Utrum generatio Filii sil prior spiratione Spiritus sancti secundum rationem intelligendi.
I, Distinctio 12, Dubia
I, Distinctio 13, Divisio textus
I, Distinctio 13, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 13, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis ponenda sit processio.
I, Distinctio 13, A. 1, Q. 2 Utrum processio Spiritus sancti sit generatio.
I, Distinctio 13, A. 1, Q. 3 Utrum processio Spiritus sancti differat a generatione Filii realiter, vel solum secundum, rationem intelligendi.
I, Distinctio 13, A. 1, Q. 4 Utrum Spiritus sanctus sit ingenitus.
I, Distinctio 13, Dubia
I, Distinctio 14, Divisio textus
I, Distinctio 14, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 14, A. 1, Q. 1 Utrum processio temporalis Spiritus sancti ponenda sit.
I, Distinctio 14, A. 1, Q. 2 Utrum processio Spiritus sancti aeterna et temporalis numerentur ut duae processiones.
I, Distinctio 14, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 14, A. 2, Q. 1 Utrum Spiritus sanctus detur in propria persona, an tantum in effectu.
I, Distinctio 14, A. 2, Q. 2 Utrum Spiritus sanctus detur ab aliquo viro sancto.
I, Distinctio 14, Dubia
I, Distinctio 15, Pars 1, Divisio textus
I, Distinctio 15, Pars 1, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis sit missio.
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum missio in divinis sit tantum ex tempore, an etiam ab aeterno.
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum missio, passive accepta, sit totius Trinitatis, in specie Patris.
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 4 Utrum missio , active accepta, sit totius Trinitatis.
I, Distinctio 15, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 15, Pars 2, Divisio textus
I, Distinctio 15, Pars 2, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum missio invisibilis sit secundum dona gratiae gratis datae , vel gratum facientis.
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum Filius et Spiritus sanctus secundum. eadem dona gratiae mitti dicantur.
I, Distinctio 15, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum Filius et Spiritus sanctus mittantur, quando dona gratiae augmentantur.
I, Distinctio 15, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 16, Divisio textus
I, Distinctio 16, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 16, A. 1, Q. 1 Quid sit missio visibilis.
I, Distinctio 16, A. 1, Q. 2 Ad quid sit utilis missio visibilis Spiritus sancti.
I, Distinctio 16, A. 1, Q. 3 Quibus modis facta sil missio visibilis.
I, Distinctio 16, Dubia
I, Distinctio 17, Pars 1, Divisio textus
I, Distinctio 17, Pars 1, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 17, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum praeter caritatem increatam poni debeat habitus caritatis creatus.
I, Distinctio 17, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum caritas diligenda sit ex caritate.
I, Distinctio 17, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum quis certitudinaliter scire possit, se esse in caritate.
I, Distinctio 17, Pars 1, A. 1, Q. 4 Utrum caritas in universali sit cognoscibilis etiam a non habente eam.
I, Distinctio 17, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 17, Pars 2, Divisio textus
I, Distinctio 17, Pars 2, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 17, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum caritas secundum substantium augeri possit.
I, Distinctio 17, Pars 2, A. 1, Q. 2 Quomodo caritas augeatur.
I, Distinctio 17, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum caritas possit diminui.
I, Distinctio 17, Pars 2, A. 1, Q. 4 Utrum caritas terminum habeat in augmento.
I, Distinctio 17, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 18, Divisio textus
I, Distinctio 18,Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 1 Utrum Spiritus sanctus sit donum, in quo omnia alia dona donatur.
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 2 Utrum Spiritus santus sit donum ab aeterno, an ex tempori
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 3 Utrum convenientius de Spiritu sancto dicatur donum quam datum.
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 4 Utrum donum sit nomen essentiale, an personale et proprium Spiritus sancti
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 5 Utrum donum sive donabilitas sit proprietas distinctiva Spiritus sancti
I, Distinctio 18, A. 1, Q. 6 Utrum spiritus sanctus ratione donabilitatis dici possit Spiritus noster
I, Distinctio 18, Dubia
I, Distinctio 19, Pars 1, Divisio textus
I, Distinctio 19, Pars 1, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 19, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis ponenda sit aequalitas.
I, Distinctio 19, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis sit summa aequalitas
I, Distinctio 19, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum aequalitas divinarum personarum sit reciproca.
I, Distinctio 19, Pars 1, A. 1, Q. 4 Utrum in divinis sit aequalitas cum circumincessione.
I, Distinctio 19, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 19, Pars 2, Divisio textus
I, Distinctio 19, Pars 2, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 19, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis ponendum sit totum integrale.
I, Distinctio 19, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis possit poni totum universale.
I, Distinctio 19, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum in divinis personis poni possit principium materiale.
I, Distinctio 19, Pars 2, A. 1, Q. 4 Utrum in divinis differentia secundum numerum possit poni.
I, Distinctio 19, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 20, Divisio textus
I, Distinctio 20, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 20, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis personis potentia sit aequalis quantum ad extensionem possibilium.
I, Distinctio 20, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis personis sit aequalitas quantum ad intensionem potentiae.
I, Distinctio 20, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 20, A. 2, Q. 1 Utrum in divinis sit ratio ordinis
I, Distinctio 20, A. 2, Q. 2 Utrum in divinis sit ordo naturae.
I, Distinctio 20, Dubia
I, Distinctio 21, Divisio textus
I, Distinctio 21, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 21, A. 1, Q. 1 Utrum vere dicatur: solus Deus est Pater.
I, Distinctio 21, A. 1, Q. 2 Utrum dictio exclusiva vere addi possit termino substantiali a parte praedicati.
I, Distinctio 21, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 21, A. 2, Q. 1 Utrum dictio exclusiva solus vere addatur termino personali respectu praedicati proprii.
I, Distinctio 21, A. 2, Q. 2 Utrum dictio exclusiva solus vere addatur termino personali respectu praedicati communis.
I, Distinctio 21, Dubia
I, Distinctio 22, Diviso textus
I, Distinctio 22, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 22, A. 1, Q. 1 Utrum Deus sit nominabilis.
I, Distinctio 22, A. 1, Q. 2 Utrum Deus habeat unum solum nomen, an plura.
I, Distinctio 22, A. 1, Q. 3 Utrum omnia divina nomina dicantur translative.
I, Distinctio 22, A. 1, Q. 4 Utrum omnia nomina dicta de Deo secundum substantiam dicantur.
I, Distinctio 22, Dubia
I, Distinctio 23, Diviso textus
I, Distinctio 23, Tractatio quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 23, A. 1, Q. 1 Utrum nomen personae convenienter ad divina translatum sit.
I, Distinctio 23, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis nomine substantiae et subsistentiae convenienter utendum sit.
I, Distinctio 23, A. 1, Q. 3 Utrum nomen essentiae in divinis convenienter adhibeatur ; insuper quaeritur, substantia et persona.
I, Distinctio 23, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 23, A. 2, Q. 1 Utrum plures substantiae in divinis dici possint.
I, Distinctio 23, A. 2, Q. 2 Utrum plures essentiae in divinis numerari possint.
I, Distinctio 23, A. 2, Q. 3 Utrum catholice dicere plures deos possimus.
I, Distinctio 23, Dubia
I, Distinctio 24, Divisio Textus
I, Distinctio 24, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 24, A. 1, Q. 1 Utrum hoc nomen unus positive, vel privative dicatur in divinis.
I, Distinctio 24, A. 1, Q. 2 Utrum unus in divinis secundum substantiam, an secundum relationem dicatur.
I, Distinctio 24, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 24, A. 2, Q. 1 Utrum nomina pure numeralia in divinis positive, an privative dicantur.
I, Distinctio 24, A. 2, Q. 2 Utrum nomina numeralia in divinis secundum substantiam , an secundum relationem dicantur.
I, Distinctio 24, A. 3, Praeambulum
I, Distinctio 24, A. 3, Q. 1 Utrum nomina, quae significant simul unum et numerum, importent unitatem.
I, Distinctio 24, A. 3, Q. 2 Utrum unitas, quam important nomina trinitas et trinus, sit unitas essentiae, an suppositi.
I, Distinctio 24, Notanda
I, Distinctio 25, Divisio Textus
I, Distinctio 25, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 25, A. 1, Q. 1 Utrum nomen persona in divinis dicatur secundum suhstantiam, an secundum relationem.
I, Distinctio 25, A. 1, Q. 2 Utrum recte a Boethio definita sit persona, quod sit rationalis naturae individua substantia, et utrum haec ratio conveniat divinis personis.
I, Distinctio 25, A. 2, Praeambulum De communitate nominis persona.
I, Distinctio 25, A. 2, Q. 1 Utrum nomen persona sit commune personis increatis.
I, Distinctio 25, A. 2, Q. 1 Utrum nomen personae, dictum de creatis et increatis personis, sit commune univocum.
I, Distinctio 25, Dubia
I, Distinctio 26, Divisio Textus
I, Distinctio 26, A. 1, Praeambulum
I, Distinctio 26, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis ponendae sint proprietates personarum.
I, Distinctio 26, A. 1, Q. 2 Quid sint in divinis proprietates personarum.
I, Distinctio 26, A. 1, Q. 3 Utrum actus personalium proprietatum sit hypostases distinguere, an distinctas ostendere.
I, Distinctio 26, A. 1, Q. 4 Quot sint in divinis proprietates personarum.
I, Distinctio 26, Dubia
I, Distinctio 27, Pars 1, Divisio Textus
I, Distinctio 27, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 27, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum esse Patrem et generare sit una et eadem notio.
I, Distinctio 27, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum generatio sit ratio paternitatis, an e converso.
I, Distinctio 27, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum proprietates possint abstrahi a personis divinis.
I, Distinctio 27, Pars 1, A. 1, Q. 4 Utrum de notionibus sive proprietatibus liceat contrarie opinari.
I, Distinctio 27, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 27, P. 2, Divisio Textus
I, Distinctio 27, P. 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 27, P. 2, A. 1, Q. 1 Utrum verbum in divinis dicatur essentialiter, an notionaliter.
I, Distinctio 27, P. 2, A. 1, Q. 2 Utrum Verbum aeternum connotet aliquid ex parte creaturae.
I, Distinctio 27, P. 2, A. 1, Q. 3 Quae sit comparatio Verbi ad sapientiam sive notitiam.
I, Distinctio 27, P. 2, A. 1, Q. 4 Utrum nomen verbi recte sit translatum ad divina.
I, Distinctio 27, P. 2, Dubia
I, Distinctio 28, Divisio Textus
I, Distinctio 28, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 28, A. 1, Q. 1 Utrum nomen ingenitus sive innascibilis secundum substantiam, vel relationem dicatur.
I, Distinctio 28, A. 1, Q. 2 Utrum innascibilitas et paternitas importent eandem relationem.
I, Distinctio 28, A. 1, Q. 3 Utrum innascibilitas, an paternitas sit proprietas personalis Patris.
I, Distinctio 28, A. 1, Q. 4 Utrum etiam improcessibilitas sicut innascibilitas notionem dicat in Patre.
I, Distinctio 28, Dubia
I, Distinctio 29, Divisio Textus
I, Distinctio 29, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 29, A. 1, Q. 1 Utrum nomen principium m divinis personaliter sive notionaliter accipi possit.
I, Distinctio 29, A. 1, Q. 2 Utrum hoc nomen principium, si sumitur essentialiter et notionaliter , dicatur univoce, an aequivoce.
I, Distinctio 29, A. 1, Praeambulum
I, Distinctio 29, A. 1, Q. 1 Utrum Pater et Filius dici possint unum principium. Spiritus sancti.
I, Distinctio 29, A. 1, Q. 2 Utrum Pater et Filius possint dici unus spirator, vel etiam idem principium
I, Distinctio 29, Dubia
I, Distinctio 30, Divisio Textus
I, Distinctio 30, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 30, A. 1, Q. 1 Utrum de Deo aliquid ex tempore dicatur.
I, Distinctio 30, A. 1, Q. 2 Utrum nomina, quae de Deo dicuntur ex tempore, dicantur per se, vel per accidens.
I, Distinctio 30, A. 1, Q. 3 Utrum nomina, quae de Deo ex tempore dicuntur, importent realem in Deo relationem.
I, Distinctio 30, Dubia
I, Distinctio 31, Pars 1, Divisio Textus
I, Distinctio 31, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 31, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum aequalitas et similitudo positive vel privative de Deo dicantur.
I, Distinctio 31, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum aequalitas et similitudo in divinis dicantur secundum substantiam, an secundum relationem.
I, Distinctio 31, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum aequalis et similis secundum mutuam relationem in divinis dicantur.
I, Distinctio 31, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 31, Pars 2, Divisio Textus
I, Distinctio 31, Pars 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum divinis secundum substantiam, an secundum relationem dicatur.
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum imago in divinis proprie de Filio dicatur.
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 1, Q. 3 Quare aeternitas approprietur Patri, species Imagini, et usus Muneri.
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum Deus unum cum creatura dici possit.
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum una creatura cuni alia simpliciter unum dici possit.
I, Distinctio 31, Pars 2, A. 2, Q. 3 Qua ratione unitas approprietur Patri, aequalitas Filio, concordia Spiritui sancto.
I, Distinctio 31, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 32, Divisio Textus
I, Distinctio 32, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 32, A. 1, Q. 1 Utrum Pater et Filius diligant se Spiritu sancto.
I, Distinctio 32, A. 1, Q. 2 In qua habitudine ille ablativus construatur, si dicitur: Pater et Filius diligunt se Spiritu sancto.
I, Distinctio 32, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 32, A. 2, Q. 1 Utrum recte dici possit: Pater est sapiens sapientia genita.
I, Distinctio 32, A. 2, Q. 2 Utrum recte dici possit: Pater est potens potentia sive virtute, quam genuit.
I, Distinctio 32, Dubia
I, Distinctio 33, Divisio Textus
I, Distinctio 33, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 33, A. 1, Q. 1 Utrum proprietas sit persona.
I, Distinctio 33, A. 1, Q. 2 Utrum proprietas sit essentia.
I, Distinctio 33, A. 1, Q. 3 Utrum notio de notione praedicetur.
I, Distinctio 33, A. 1, Q. 4 Utrum eadem proprietas de se ipsa denominative praedicari possit.
I, Distinctio 33, Dubia
I, Distinctio 34, Divisio Textus
I, Distinctio 34, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 34, A. 1, Q. 1 Utrum in divinis res naturae addat supra naturam.
I, Distinctio 34, A. 1, Q. 2 Utrum in divinis persona praedicetur de natura, et natura de persona.
I, Distinctio 34, A. 1, Q. 3 Utrum in divinis sit ponere appropriata
I, Distinctio 34, A. 1, Q. 4 Utrum in divinis ponenda sit translatio.
I, Distinctio 34, Dubia
I, Distinctio 35, Divisio Textus
I, Distinctio 35, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 1 Utrum ponendae sint ideae in Deo.
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 2 Utrum in ideis ponenda sit pluralitas secundum rem.
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 3 Utrum in ideis sit pluralitas secundum rationem.
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 4 Utrum ideae plurificentur per comparationem ad ideata , quatenus haec in specie, vel in individuo diversa sunt.
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 5 Utrum ideae in Deo sint numero finitae, an infinitae.
I, Distinctio 35, A. 1, Q. 6 Utrum ideae ordinem habeant.
I, Distinctio 35, Dubia
I, Distinctio 36, Divisio Textus
I, Distinctio 36, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 36, A. 1, Q. 1 Utrum res fuerint in Deo ab aeterno.
I, Distinctio 36, A. 1, Q. 2 Utrum res sint in Deo ratione essentiae, vel personae.
I, Distinctio 36, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 36, A. 2, Q. 1 Utrum omnia sint in Deo vita
I, Distinctio 36, A. 2, Q. 2 Utrum res verius esse habeant in Deo quam in proprio genere.
I, Distinctio 36, A. 3, Praeambulum
I, Distinctio 36, A. 3, Q. 1 Utrum mala sint in Deo
I, Distinctio 36, A. 3, Q. 2 Utrum imperfecta sint in Deo.
I, Distinctio 36, Dubia
I, Distinctio 36, Pars 1, Divisio Textus
I, Distinctio 36, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum Deus sit in omnibus rebus.
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum Deus sit in omnibus locis.
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum esse ubique soli Deo conveniat.
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum esse ubique ah aeterno Deo conveniat.
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 3, Praeambulum
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 3, Q. 1 Utrum Deus aequaliter sil in omnibus rebus.
I, Distinctio 36, Pars 1, A. 3, Q. 2 Quibus modis Deus in rebus esse dicatur.
I, Distinctio 36, Pars 1, Dubia
I, Distinctio 37, Pars 2, Divisio Textus
I, Distinctio 37, Pars 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum Deus sit localis.
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum Deus sit mutabilis secundum locum.
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum Deus sit ab omni loco separabilis vel extra omnem locum.
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum Angelus possit moveri localiter sine corpore
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum Angelus moveatur per medium.
I, Distinctio 37, Pars 2, A. 2, Q. 3 Utrum Angelus pertranseat medium moto subito, vel successivo.
I, Distinctio 37, Pars 2, Dubia
I, Distinctio 38, Divisio Textus
I, Distinctio 38, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 38, A. 1, Q. 1 Utrum praescientia divina sit causa rerum
I, Distinctio 38, A. 1, Q. 2 Utrum praescientia divina sit causata a rebus.
I, Distinctio 38, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 38, A. 2, Q. 1 Utrum praescientia Dei rebus praescitis necessitatem imponat.
I, Distinctio 38, A. 2, Q. 2 Utrum necessario Deus praesciat quae praescit.
I, Distinctio 38, Dubia
I, Distinctio 39, Divisio Textus
I, Distinctio 39, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 39, A. 1, Q. 1 Utrum Deus cognoscat alia a se.
I, Distinctio 39, A. 1, Q. 2 Utrum Deus cognoscat omnia alia a se.
I, Distinctio 39, A. 1, Q. 3 Utrum Deus possit scire plura, quam sciat.
I, Distinctio 39, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 39, A. 2, Q. 1 Utrum Deus eodem modo cognoscat se et alia a se.
I, Distinctio 39, A. 2, Q. 2 Utrum Deus mutabilia immutabiliter cognoscat.
I, Distinctio 39, A. 2, Q. 3 Utrum Deus cognoscat universa praesenter.
I, Distinctio 39, Dubia
I, Distinctio 40, Divisio Textus
I, Distinctio 40, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 40, A. 1, Q. 1 Utrum praedestinatio sit quid aeternum, an temporale.
I, Distinctio 40, A. 1, Q. 2 Utrum praedestinatio sit Dei scientia, an voluntas.
I, Distinctio 40, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 40, A. 2, Q. 1 Utrum praedestinatio inferat salutis necessitatem.
I, Distinctio 40, A. 2, Q. 2 Utrum praedestinatio ponat certitudinem in eventu.
I, Distinctio 40, A. 3, Praeambulum
I, Distinctio 40, A. 3, Q. 1 Utrum electio sit in Deo ab aeterno, an ex tempore.
I, Distinctio 40, A. 3, Q. 2 Utrum electio sit idem quod praedestinatio.
I, Distinctio 40, A. 4, Praeambulum
I, Distinctio 40, A. 4, Q. 1 Utrum obduratio sit poena, an culpa.
I, Distinctio 40, A. 4, Q. 2 Utrum obduratio sit a Deo.
I, Distinctio 40, Dubia
I, Distinctio 41, Divisio Textus
I, Distinctio 41, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 41, A. 1, Q. 1 Utrum praedestinatio vel reprobatio habeant in nobis causam meritoriam.
I, Distinctio 41, A. 1, Q. 2 Secundo quaeritur, utrum praedestinatio et re- probatio Iiabeant in Deo rationem motivam. Et quod sic, videtur: Utrum praedestinatio et reprobatio habeant in Deo rationem motivam.
I, Distinctio 41, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 41, A. 2, Q. 1 Utrum Deus cognoscat res per modum complexionis.
I, Distinctio 41, A. 2, Q. 2 Utrum enuntiabilia, quae semel Deus cognoscit, semper cognoscat.
I, Distinctio 41, Dubia
I, Distinctio 42, Divisio Textus
I, Distinctio 42, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 42, A. 1, Q. 1 Utrum Deus possit aliquid aliud a se.
I, Distinctio 42, A. 1, Q. 2 Utrum Deus possit omne quod potest agens creatum.
I, Distinctio 42, A. 1, Q. 3 Utrum Deus possit quaecumque agenti creato impossibilia sunt.
I, Distinctio 42, A. 1, Q. 4 Utrum possibile simpliciter dicatur secundum causas superiores, an inferiores.
I, Distinctio 42, Dubia
I, Distinctio 43, Divisio Textus
I, Distinctio 43, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 43, A. 1, Q. 1 Utrum potentia Dei, secundum quod huiusmodi , sit infinita.
I, Distinctio 43, A. 1, Q. 2 Utrum divina essentia sit infinita.
I, Distinctio 43, A. 1, Q. 3 Utrum divina potentia possit in effectvm actu infinitum.
I, Distinctio 43, A. 1, Q. 4 Utrum ratio divinae potentiae se extendat ad infinita.
I, Distinctio 43, Dubia
I, Distinctio 44, Divisio Textus
I, Distinctio 44, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 44, A. 1, Q. 1 Utrum Deus potuerit mundum facere meliorem quoad substantiam partium integrantium.
I, Distinctio 44, A. 1, Q. 2 Utrum mundus potuerit fieri melior quantum ad proprietates partium integrantium.
I, Distinctio 44, A. 1, Q. 3 Utrum Deus potuerit facere mundum meliorem quantum ad ordinem partium.
I, Distinctio 44, A. 1, Q. 4 Utrum Deus potuerit facere mundum antiquiorem
I, Distinctio 44, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 44, A. 2, Q. 1 Utrum Deus quod semel potest semper possit.
I, Distinctio 44, Dubia
I, Distinctio 45, Divisio Textus
I, Distinctio 45, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 45, A. 1, Q. 1 Quod autem in Deo non sit ponere voluntatem, ostenditur auctoritate et ratione.
I, Distinctio 45, A. 1, Q. 2 Utrum Deus dicatur omnivolens, sicut omnisciens et omnipotens.
I, Distinctio 45, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 45, A. 2, Q. 1 Et quod sit causa, ostenditur sic. Utrum voluntas Dei sit causa rerum in generali.
I, Distinctio 45, A. 2, Q. 2 Utrum voluntas Dei sit causa prima et immediata.
I, Distinctio 45, A. 3, Praeambulum
I, Distinctio 45, A. 3, Q. 1 Utrum voluntas divina convenienter dividatur in voluntatem signi et beneplaciti.
I, Distinctio 45, A. 3, Q. 2 De numero et sufficientia signorum divinae voluntatis
I, Distinctio 45, Dubia
I, Distinctio 46, Divisio Textus
I, Distinctio 46, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 1 Utrum Deus velit omnes homines salvos fieri voluntate beneplaciti.
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 2 Utrum Deus velit mala fieri.
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 3 Utrum mala fieri sit bonum.
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 4 Utrum mala fieri sit verum.
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 5 Utrum malum sit ordinabile a voluntate Dei.
I, Distinctio 46, A. 1, Q. 6 Utrum malum sit de complemento universi.
I, Distinctio 46, Dubia
I, Distinctio 47, Divisio Textus
I, Distinctio 47, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 47, A. 1, Q. 1 Utrum voluntas beneplaciti Dei possit impediri
I, Distinctio 47, A. 1, Q. 2 Utrum aliquis possit facere contra voluntatem signi.
I, Distinctio 47, A. 1, Q. 3 Utrum Deus debeat mala permittere.
I, Distinctio 47, A. 1, Q. 4 Utrum Deus possit mala praecipere.
I, Distinctio 47, Dubia
I, Distinctio 48, Divisio Textus
I, Distinctio 48, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
I, Distinctio 48, A. 1, Q. 1 Utrum possibile sit, voluntatem nostram divinae voluntati conformari.
I, Distinctio 48, A. 1, Q. 2 Utrum conformitas voluntatis nostrae ad divinam faciat eam iustam
I, Distinctio 48, A. 2, Praeambulum
I, Distinctio 48, A. 2, Q. 1 Utrum teneamur voluntatem nostram voluntati divinae conformare in ratione volendi.
I, Distinctio 48, A. 2, Q. 2 Utrum tenemur voluntatem nostram voluntati divinae conformare in volito.
I, Distinctio 48, Dubia
Praelocutio
Proemium
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum res habeant principium causale.
Quaestio 2 Utrum mundus productus sit ab aeterno, an ex tempore.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum res productae sint in esse a pluribus principiis.
Quaestio 2 Utrum primum principium produxerit omnia se ipso, aut mediante alio.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum creatio mutationem dicat.
Quaestio 2 Utrum creatio dicat medium inter Creatorem et creaturam.
Dubia
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum a primo efficiente debuerit, vel potuerit esse rerum multitudo.
Quaestio 2 Utrum rerum universitas triplici differentia distinguatur, scilicet substantia spirituali, corporali et ex utraque composita.
Praeambulum
Quaestio 1 Quis sit finis principalior rerum conditarum, utrum divina gloria, an utilitas nostra.
Quaestio 2 Utrum natura spiritualis dignitate naturae praecellat compositam ex spirituali et corporali.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum Angelus et anima differant specie.
II, Distinctio I, Pars 2, A. 3, Q. 2 Quae sit differentia, per quam Angelus et anima differunt.
II, Distinctio I, Pars 2, Dubia
Divisio Textus
II, Distinctio 2, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum spiritualia habeant propriam mensuram.
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum omnium aeviternorum sit unum aevum.
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum spiritualia habeant permanentem, vel successivam mensuram.
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum aevum praecedat aliquo modo tempus.
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 2, Q. 2 Utrum inter tempus et aevum sit aliqua mensura media.
II, Distinctio 2, Pars 1, A. 2, Q. 3 Utrum spirituales et corporales substantiae simul creatae sint.
II, Distinctio 2, Pars 1, Dubia
II, Distinctio 2, Pars 2, Divisio Textus
II, Distinctio 2, Pars 2, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum caelum empyreum sit, et cuiusmodi sit.
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum caelum empyreum influat in haec inferiora.
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum Angeli sint in loco corporeo.
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum Angelus simul et semel sit in pluribus locis.
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 2, Q. 3 Utrum Angelus sit in loco impartibili sive punctali.
II, Distinctio 2, Pars 2, A. 2, Q. 4 Utrum plures Angeli sint simul in eodem loco.
II, Distinctio 2, Pars 2, Dubia
II, Distinctio 3, Pars 1, Divisio Textus
II, Distinctio 3, Pars 1, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum Angeli sint compositi ex materia et forma.
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum materia, ex qua compositi sunt Angeli, sit eadem cum materia corporalium.
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum materia corporalium et incorporalium sit una numero
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum in Angelis sit mera discretio personalis.
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 2, Q. 2 Utrum personalis proprietas in Angelis sit substantialis , vel accidentalis.
II, Distinctio 3, Pars 1, A. 2, Q. 3 Utrum discretio personalis sit a parte principii formalis, vel materialis.
II, Distinctio 3, Pars 1, Dubia
II, Distinctio 3, Pars 2, Divisio Textus
II, Distinctio 3, Pars 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum Deus malum condiderit Angelum.
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum Angelus in primo instanti suae creationis fuerit malus propria voluntate.
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum Angelus omnia creata, quae cognoscit, cognoscat per species innatas.
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum Angelus per cognitionem naturalem divinam essentiam cognoverit in se ipsa sine medio et creaturae adminiculo.
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 3, Q. 1 Utrum Angeli naturali dilectione dilexerint Deum propter ipsum et super omnia.
II, Distinctio 3, Pars 2, A. 3, Q. 2 Utrum Angelus naturali dilectione magis diligat superiorem , an parem, an inferiorem.
II, Distinctio 3, Pars 2, Dubia
Divisio Textus
II, Distinctio 4, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 4, A. 1, Q. 1 Utrum Angeli creati sint in beatitudine sive gloria.
II, Distinctio 4, A. 1, Q. 2 Utrum Angeli creati sint in gratia.
II, Distinctio 4, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 4, A. 2, Q. 1 Utrum bonis Angelis revelari debuerit futura permansio.
II, Distinctio 4, A. 2, Q. 2 Utrum malis angelis revelari potuerit ipsorum damnatio.
II, Distinctio 4, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 4, A. 3, Q. 1 Utrum Angeli in ipsa creatione habuerint matutinam cognitionem.
II, Distinctio 4, A. 3, Q. 2 Utrum Angeli modo habeant cognitionem vespertinam.
II, Distinctio 4, Dubia
II, Distinctio 5, Divisio Textus
Praeambulum
II, Distinctio 5, A. 1, Q. 1 Utrum lucifer peccaverit peccato superbiae.
II, Distinctio 5, A. 1, Q. 2 Utrum lucifer appetiverit Deo aequiparari.
II, Distinctio 5, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 5, A. 2, Q. 1 Utrum minores Angeli peccaverint peccato superbiae
II, Distinctio 5, A. 2, Q. 2 Utrum peccatum minorum Angelorum habeat ordinem ad pecceatum luciferi.
II, Distinctio 5, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 5, A. 3, Q. 1 Utrum conversio bonorum Angelorum fuerit virtute naturae, vel auxilio gratiae.
II, Distinctio 5, A. 3, Q. 2 Utrum in conversione bonorum Angelorum meritum praecesserit praemium, vel e converso.
II, Distinctio 5, Dubia
II, Distinctio 6, Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum lucifer fuerit de supremo ordine Angelorum.
II, Distinctio 6, A. 1, Q. 2 De quo ordine lapsi sint minores Angeli.
II, Distinctio 6, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 6, A. 2, Q. 1 Utrum angeli in locum infernalem ceciderint.
II, Distinctio 6, A. 2, Q. 2 Utrum daemones ceciderint in infernale supplicium.
II, Distinctio 6, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 6, A. 3, Q. 1 Utrum daemonibus sit distinctio ordinum.
II, Distinctio 6, A. 3, Q. 2 Utrum inter angelos malos sit praelatio
II, Distinctio 6, Dubia
II, Distinctio 7, Pars 1, Divisio Textus
II, Distinctio 7, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum affectus vel voluntas daemonis possit rectificari.
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum in daemonibus sit malae voluntatis continuatio.
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 1, Q. 3 Utrum mala voluntas in daemonibus intendatur.
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum confirmatio mutet libertatis arbitrium.
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 2, Q. 2 Utrum obstinatio tollat a daemonibus libertatis usum.
II, Distinctio 7, Pars 1, A. 2, Q. 3 Utrum confirmatio in bono, vel obstincatio in malo diminuat libertatis dominium
II, Distinctio 7, Pars 2, Divisio Textus
II, Distinctio 7, Pars 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum in daemonibus cadat deceptio circa praesentia.
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum in daemonibus cadat oblivio.
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum in daemonibus sit praecognitio quoad futura
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 2, Q. 1 Utrum omnes formae inducantur a Creatore, vel ab agente creato.
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 2, Q. 2 Utrum daemones veras rerum formas inducere possint.
II, Distinctio 7, Pars 2, A. 2, Q. 3 Utrum quis magicis artibus uti possit absque peccato.
II, Distinctio 7, Pars 2, Dubia
II, Distinctio 8, Pars 1, Divisio Textus
II, Distinctio 8, Pars 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 1, Q. 1 Utrum Angeli habeant corpora naturaliter sibi unita.
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 1, Q. 2 Utrum Angeli quandoque assumant sibi corpora.
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Q. 1 Utrum corpus assumtum habeat veram formam corporis humani.
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 2, Q. 2 Utrum corpora ab Angelis assumta fiant de natura caelesti, an elementari.
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 3, Q. 1 Utrum Angelus in corporibus assumtis exerceat operationes potentiae vegetativae.
II, Distinctio 8, Pars 1, A. 3, Q. 2 Utrum Angeli in corporibus assumtis exerceant operationes convenientes potentiae sensitivae.
II, Distinctio 8, Pars 1, Dubia
II, Distinctio 8, Pars 2, Divisio Textus
II, Distinctio 8, Pars 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 1 Utrum daemones habitare possint in corporibus humanis.
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 2 Utrum daemones animabus illabi possint.
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 3 Utrum daemones possint illudere sensus.
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 4 Utrum daemones cogitationes immittere possint.
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 5 Utrum daemones possint malas affectiones incendere.
II, Distinctio 8, Pars 2, A. 1, Q. 6 Utrum daemones scrutari possint secreta conscientiae nostrae.
II, Distinctio 9, Divisio Textus
II, Distinctio 9, PRAENOTATA DE NOMINIBUS ET DIVISIONIBUS ANGELORUM.
II, Distinctio 9, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 1 Utrum Angeli diversorum ordinum sint diversarum specierum per naturam.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 2 Utrum distinctio Angelorum sit a natura, an a gratia.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 3 Utrum secundum maiorem capacitatem naturalium dentur a Deo maiora dona gratuita.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 4 A quo ordo Angelorum denominetur.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 5 Utrum ad singulos ordines Angelorum fiat assumtio salvandorum.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 6 Utrum praelatio Angelorum evacuetur post iudicium.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 7 Utrum ordines Angelorum sint tantum novem, an plures.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 8 Utrum in eodem ordine Angelorum sil perfecta aequalitas, an quaedam gradatio.
II, Distinctio 9, A. 1, Q. 8 Utrum aliis substantiis quam Angelis competat per ordines distingui.
II, Distinctio 10, Divisio Textus
II, Distinctio 10, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 10, A. 1, Q. 1 Utrum aliqui Angeli mittantur.
II, Distinctio 10, A. 1, Q. 2 Utrum omnium Angelorum sit mitti
II, Distinctio 10, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 10, A. 2, Q. 1 Utrum Angeli mittantur ad inflammandum affectum.
II, Distinctio 10, A. 2, Q. 2 Utrum Angeli mittantur ad illuminandum nostrum intellectum.
II, Distinctio 10, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 10, A. 3, Q. 1 Utrum Angeli locutio sit idem quocl eius cogitatio.
II, Distinctio 10, A. 3, Q. 2 Utrum eadem locutio possit esse a Deo et ab Angelo.
II, Distinctio 10, A. 3, Q. 3
II, Distinctio 11, Diviso Textus
II, Distinctio 11, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 11, A. 1, Q. 1 Utrum Angeli debuerint deputari ad custodiam hominis lapsi.
II, Distinctio 11, A. 1, Q. 2 Utrum competens fuerit, Angelum deputari ad custodiam hominis conditi ante lapsum.
II, Distinctio 11, A. 1, Q. 3 Utrum Christus habuerit Angelum custodem.
II, Distinctio 11, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 11, A. 2, Q. 1 Utrum Angelus subtrahat ab homine custodiae beneficium propter obstinationem.
II, Distinctio 11, A. 2, Q. 2 Utrum Angelo custodienti amplificetur gaudium ex beatificatione custoditi.
II, Distinctio 11, A. 2, Q. 3 Utrum Angelus ex damnatione custoditi incurrat aliquod detrimentum.
II, Distinctio 11, A. 2, Q. 4 Dubia
II, Distinctio 12, Diviso Textus
II, Distinctio 12, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 12, A. 1, Q. 1 Utrum materia corporalium creata sit in omnimoda possibilitate.
II, Distinctio 12, A. 1, Q. 2 Utrum materia producta sit in perfecta actualitate.
II, Distinctio 12, A. 1, Q. 3 Utrum materia corporalium creata sit sub aliqua diversitate formarum.
II, Distinctio 12, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 12, A. 2, Q. 1 Utrum caelestium et terrestrium una sit materia quantum ad esse.
II, Distinctio 12, A. 2, Q. 2 Utrum materia prima producta sit in die, an ante omnem diem.
II, Distinctio 12, A. 2, Q. 3 Quam relationem materia illa informis habuerit ad locum.
II, Distinctio 12, Dubia
II, Distinctio 13, Diviso Textus
II, Distinctio 13, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 13, A. 1, Q. 1 Utrum lux primo die facta fuerit corporalis, an spiritualis.
II, Distinctio 13, A. 1, Q. 2 Qualiter illa lux fecerit diem et noctem.
II, Distinctio 13, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 13, A. 2, Q. 1 Utrum lux sit corpus, vel forma corporis.
II, Distinctio 13, A. 2, Q. 2 Utrum lux sit forma substantialis vel accidentalis.
II, Distinctio 13, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 13, A. 3, Q. 1 Circa primum sic proceditur et ostenditur primo, quod lumen, quod exit a corpore luminoso, sit corpus. Utrum lumen, quod exit a corpore luminoso, sit corpus.
II, Distinctio 13, A. 3, Q. 2 Utrum lumen sit forma substantialis, an accidentalis.
II, Distinctio 13, Dubia
II, Distinctio 14, P. 1, Divisio Textus
II, Distinctio 14, P. 1, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 14, P. 1, A. 1, Q. 1 Utrum caelum crystallinum sit de natura aquae.
II, Distinctio 14, P. 1, A. 1, Q. 2 An firmamentum sit idem cum ignis elemento.
II, Distinctio 14, P. 1, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 14, P. 1, A. 2, Q. 1 An caeli habeant figuram orbicularem.
II, Distinctio 14, P. 1, A. 2, Q. 2 Utrum in caelo sit ponere dextram et sinistram.
II, Distinctio 14, P. 1, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 14, P. 1, A. 3, Q. 1 Utrum caelum immediate moveatur a Deo.
II, Distinctio 14, P. 1, A. 3, Q. 2 Utrum motus caeli sit a propria forma vel ab intelligentia.
II, Distinctio 14, P. 1, Dubia Utrum motus caeli sit a propria forma vel ab intelligentia.
II, Distinctio 14, P. 2, Divisio Textus
II, Distinctio 14, P. 2, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 14, P. 2, A. 1, Q. 1 Utrum omnia luminaria caeli locentur in uno corpore continuo.
II, Distinctio 14, P. 2, A. 1, Q. 2 Utrum luminaria in orbibus suis moveantur motibus propriis.
II, Distinctio 14, P. 2, A. 1, Q. 3 Utrum conveniat alicui orbi moveri absque stellis.
II, Distinctio 14, P. 2, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 14, P. 2, A. 2, Q. 1 Utrum luminaria habeant diversitatem perfectionum.
II, Distinctio 14, P. 2, A. 2, Q. 2 Utrum diversa luminaria diversas habeant impressiones super corporalia.
II, Distinctio 14, P. 2, A. 2, Q. 3 Utrum ex impressionibus luminarium causetur in hominibus diversitas morum.
II, Distinctio 14, P. 2, Dubia
II, Distinctio 15, Divisio Textus
II, Distinctio 15, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 15, A. 1, Q. 1 Utrum animae irrationalium sint productae ex aliquo.
II, Distinctio 15, A. 1, Q. 2 Utrum corpora animalium sint composita ex quatuor dementis.
II, Distinctio 15, A. 1, Q. 3 Utrum corpora animalium magis constent ex elementis passivis quam activis.
II, Distinctio 15, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 15, A. 2, Q. 1 Utrum omnia sensibilia facta sint propter hominem.
II, Distinctio 15, A. 2, Q. 2 Quo ordine ex parte temporis Deus produxerit res sensibiles.
II, Distinctio 15, A. 2, Q. 3 Quis sit ordo productionis animalium respectu quietis.
II, Distinctio 15, Dubia
II, Distinctio 16, Diviso Textus
II, Distinctio 16, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 16, A. 1, Q. 1 Utrum homo sit vere imago Dei.
II, Distinctio 16, A. 1, Q. 2 Utrum homo sit imago Dei naturaliter.
II, Distinctio 16, A. 1, Q. 3 Utrum esse imaginem conveniat homini proprie, ita quod nulli alii.
II, Distinctio 16, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 16, A. 2, Q. 1 Utrum imaginis ratio principalius reperiatur in angelo quam in anima.
II, Distinctio 16, A. 2, Q. 2 Utrum imago principalius sit in masculo quam in femina.
II, Distinctio 16, A. 2, Q. 3 Utrum imago principalius sit in cognitiva quam in affectiva.
II, Distinctio 16, Dubia
II, Distinctio 17, Divisio Textus
II, Distinctio 17, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 17, A. 1, Q. 1 Utrum anima humana sit ex Dei substantia.
II, Distinctio 17, A. 1, Q. 2 Utrum anima Adae fuerit producta ex materia.
II, Distinctio 17, A. 1, Q. 3 Utrum anima Adae fuerit producta ante corpus vel postea.
II, Distinctio 17, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 17, A. 2, Q. 1 Utrum corpus Adae debuerit produci de natura pure caelesti.
II, Distinctio 17, A. 2, Q. 2 Utrum corpus Adae constitutum fuerit ex natura pure elementari.
II, Distinctio 17, A. 2, Q. 3 Utrum corpus Adae constitutum fuerit ex elementis in complexione et compositione aequati.
II, Distinctio 17, Dubia
II, Distinctio 18, Divisio Textus
II, Distinctio 18, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 18, A. 1, Q. 1 Unde fuerit productum corpus mulieris.
II, Distinctio 18, A. 1, Q. 2 Utrum mulier formata fuerit de costa viri secundum rationem seminalem.
II, Distinctio 18, A. 1, Q. 3 Utrum ratio seminalis sit forma universalis vel singularis.
II, Distinctio 18, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 18, A. 2, Q. 1 Utrum animae omnium hominum sint una substantia an diversae.
II, Distinctio 18, A. 2, Q. 2 Utrum animae omnium fuerint simul productae.
II, Distinctio 18, A. 2, Q. 3 Utrum anima rationalis sit ex traduce.
II, Distinctio 18, Dubia
II, Distinctio 19, Divisio Textus
II, Distinctio 19, Tractatio Quaestionum
II, Distinctio 19, A. 1, Q. 1 Utrum anima humana per naturam sit immortalis.
II, Distinctio 19, A. 1, Q. 2 Utrum quaevis anima, etiam brutalis, ex prima conditione fuerit immortalis.
II, Distinctio 19, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 19, A. 2, Q. 1 Utrum corpus Adae, ipso non peccante, posset dissolvi.
II, Distinctio 19, A. 2, Q. 2 Utrum, Adam peccante, corpus eius posset perpetuari per esum ligni vitae.
II, Distinctio 19, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 19, A. 3, Q. 1 Utrum immortalitas inesset homini a natura vel a gratia.
II, Distinctio 19, A. 3, Q. 2 Utrum immortalitas innocentiae eadem per essentiam fuisset cum immortalitate gloriae.
II, Distinctio 19, Dubia
II, Distinctio 20, Divisio Textus
II, Distinctio 20, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 1 Utrum in statu innocentiae fuisset sexuum commixtio.
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 2 Utrum in statu innocentiae in commixtione fuisset seminum decisio.
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 3 Utrum in emissione seminis in statu innocentiae fuisset delectationis intensio.
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 4 Utrum in coitu in statu innocentiae fuisset integritatis corruptio.
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 5 Utrum quoties fuissent coniuncti, toties prolem genuissent.
II, Distinctio 20, A. 1, Q. 6 Utrum aequalis fieret multiplicatio virorum et mulierum, si homo stetisset.
II, Distinctio 20, Dubia
II, Distinctio 21, Divisio Textus
II, Distinctio 21, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 21, A. 1, Q. 1 Quid moverit principaliter diabolum ad tentandum hominem.
II, Distinctio 21, A. 1, Q. 2 Utrum tentatio per serpentem fuerit conveniens.
II, Distinctio 21, A. 1, Q. 3 Utrum ordo et progressus tentationis in primis parentibus fuerit conveniens.
II, Distinctio 21, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 21, A. 2, Q. 1 Utrum carnis sit tentare.
II, Distinctio 21, A. 2, Q. 2 Utrum tentatio carnis a tentatione diaboli possit separari
II, Distinctio 21, A. 2, Q. 3 Utrum tentatio carnis sit nobis difficilior tentatione diaboli.
II, Distinctio 21, A. 3, Praeambulum
II, Distinctio 21, A. 3, Q. 1 Utrum peccatum Adae potuerit esse veniale.
II, Distinctio 21, A. 3, Q. 2 Utrum peccatum primum hominis fuerit remissibile vel irremissibile.
II, Distinctio 21, A. 3, Q. 3 Utrum primum peccatum fuerit gravissimum omnium peccatorum.
II, Distinctio 21, Dubia
II, Distinctio 22, Divisio Textus
II, Distinctio 22, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 22, A. 1, Q. 1 Quo genere peccati mulier peccaverit.
II, Distinctio 22, A. 1, Q. 2 Utrum id quod mulier appetiit vir etiam concupierit.
II, Distinctio 22, A. 1, Q. 3 Quis gravius peccaverit, utrum vir an mulier.
II, Distinctio 22, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 22, A. 2, Q. 1 Utrum peccatum primorum parentum fuerit ex ignorantia.
II, Distinctio 22, A. 2, Q. 2 Utrum ignorantia in aliquo homine possit esse culpa.
II, Distinctio 22, A. 2, Q. 3 Utrum ignorantia sit culpae excusatio.
II, Distinctio 22, Dubia
II, Distinctio 23, Divisio Textus
II, Distinctio 23, Tractatio Quaestionum, Praeambulum
II, Distinctio 23, A. 1, Q. 1 Utrum Deus debuerit facere hominem impeccabilem.
II, Distinctio 23, A. 1, Q. 2 Utrum Deus debuerit permittere hominem impugnari.
II, Distinctio 23, A. 1, Q. 3 Utrum a viro iusto debeat desiderari tentationis impulsio.
II, Distinctio 23, A. 2, Praeambulum
II, Distinctio 23, A. 2, Q. 1 Utrum, si homo stetisset, in cognitione profecisset per temporum intervalla.
II, Distinctio 23, A. 2, Q. 2 Utrum, si primi parentes stetissent in statu innocentiae, aliquando decipi potuissent.
Quaestio 3 Utrum Adam in statu innocentiae ita cognoverit Deum sicut Deus in statu gloriae cognoscitur.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum homini dari potuerit liberum arbitrium inflexibile per naturam.
Quaestio 2 Utrum homini datum fuerit naturale adiutorium, per quod posset absque gratia tentationi resistere.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum intellectus et affectus sive ratio et voluntas essentialiter differant.
Quaestio 2 Utrum superior et inferior portio potentiarum sint diversae potentiae.
Quaestio 3 Utrum divisio voluntatis per naturalem et deliberativam sit per diversas potentias.
Quaestio 4 Utrum intellectus agens et possibilis sint una potentia an diversae.
Dubia
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum in superiori parte rationis habeat esse peccatum secundum se.
Quaestio 2 Utrum in superiori portione rationis possit esse veniale peccatum.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum aliquod peccatum habeat esse in inferiori parte rationis absque sensualitate.
Quaestio 2 Utrum pars inferior possit peccare mortaliter absque superiori.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum in sensualitate possit esse veniale peccatum.
Quaestio 2 Utrum in sensualitate possit esse mortale peccatum.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium sit in solis habentibus rationem an etiam sit in animalibus brutis.
Quaestio 2 Utrum liberum arbitrium sit potentia distincta a ratione et voluntate.
Quaestio 3 Utrum liberum arbitrium complectatur rationem et voluntatem.
Quaestio 4 Utrum liberum arbitrium sit nomen habitus vel potentiae.
Quaestio 5 Utrum, liberum arbitrium addat aliquid supra rationem et voluntatem.
Quaestio 6 Utrum liberi arbitrii facultas insit principalius rationi an voluntati.
Dubia
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium sit aeque in omnibus in quibus repentur
Quaestio 2 Utrum liberum arbitrium sit actuum contingentium et necessariorum an contingentium tantum.
Quaestio 3 Utrum liberum arbitrium, secundum quod liberum, possit in malum.
Quaestio 4 Utrum liberum arbitrium ab aliquo agente creato cogi possit.
Quaestio 5 Utrum liberum arbitrium a Deo cogi possit.
Quaestio 6 Utrum liberum arbitrium propter ineptitudinem corporis ligari possit quoad usum
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum gratia ponat aliquid circa gratificatum.
Quaestio 2 Utrum id quod ponit gratia in gratificato sit creatum vel increatum.
Quaestio 3 Utrum gratia sit in genere substantiae vel accidentis.
Quaestio 4 Utrum gratia sit in genere accidentis corruptibilis vel incorruptibilis
Quaestio 5 Utrum gratia primo insit substantiae animae vel potentiis.
Quaestio 6 Utrum gratia comparetur ad animam in ratione motoris.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum gratia gratum faciens dividi habeat per differentias essentialiter diversas.
Quaestio 2 Utrum gratia gratum faciens et virtus gratuita differant per essentiam.
Quaestio 3 Utrum gratia gratum faciens et gloria essentialiter differant.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum per gratiam contingat mereri ipsum gratiae donum iam habitum.
Quaestio 2 Utrum per gratiam contingat mereri gratiae augmentum.
Quaestio 3 Utrum per gratiam contingat mereri ipsius complementum.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium absque gratia gratum faciente possit a culpa resurgere
Quaestio 2 Utrum liberum arbitrium absque gratia gratam faciente possit adversarium suum vincere.
Quaestio 3 Utrum liberum arbitrium absque gratia gratum faciente possit omnia mandata implere.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium, destitutum gratia gratis data, possit ad gratiam gratum facientem sufficienter se disponere.
Quaestio 2 Utrum liberum arbitrium, omni gratia destitutum, possit alicui tentationi resistere.
Quaestio 3 Utrum liberum arbitrium, omni gratia destitutum, possit in aliquod bonum in genere.
Dubia
Diviso textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum absque dono gratiae homo esset Deo acceptus in statu innocentiae
Quaestio 2 Utrum homo in stata naturae institutae potuerit mereri absque dono gratiae.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum homo ante lapsum habuerit gratiam.
Quaestio 2 Utrum homo simul tempore conditus fuerit in gratuitis et naturalibus.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum homo habuerit tot virtutes ante lapsum quot habuit post lapsum.
Quaestio 2 Utram dona gratuita aeque efficaciter ad merendum in homine fuerint ante et post lapsum.
Dubia
Diviso Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum, corruptio, quae est in humana natura, insit ei a suae conditionis primordio an ex peccati merito
Quaestio 2 Utrum natura. humana merito primae transgressionis fuerit corrupta poenaliter tantum, an etiam culpabiliter.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum originale sit concupiscentia.
Quaestio 2 Utrum peccatum originale sit ignorantia
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum aliquid transeat in veritatem humanae naturae per actum generativae
Quaestio 2 Utrum aliquid transeat in veritatem humanae naturae opere nutritivae.
Dubia
Dubia
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum anima sensibilis in hominibus sit a generante.
Quaestio 2 Ratione cuius partis primo insit animae peccatum originale.
Quaestio 3 Utrum maior sit infectio generativae per originale peccatum quam alterius potentiae .
Praeambulum Utrum originale transfundatur mediante carne.
Quaestio 1 Utrum anima possit infici a carne.
Quaestio 2 Utrum peccatum originale contrahatur in anima ex carne ex aliquo appetitu et voluntate animae.
Quaestio 3 Utrum caro inficiatur ex propagatione tantum vel ex propagatione et libidine.
Dubia
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum baptismus deleat originale quantum ad culpam.
Quaestio 2 Utrum originale peccatum per baptismum deleatur quantum ad causam.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum concupiscentia sit in anima vel in carne ut in subiecto.
Quaestio 2 Utrum concupiscentia sit a Deo.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum illam maculam, quam anima contrahit ex carne, debeat Deus ipsi imputare.
Quaestio 2 Utrum deceat divinam iustitiam animam tali carni infundere.
Dubia
Divisio Textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccata proximorum parentum filiis imputentur vel ad eos transmittantur.
Quaestio 2 Utrum primus parens potuerit satisfacere pro posteris, sicut potuit eos ex culpa sua vitiare.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum originale peccatum reperiatur in omnibus aequaliter.
Quaestio 2 Utrum ponendum sit peccatum originale unum, vel plura.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum parvuli decedentes in solo originali puniantur poena ignis materialis.
Quaestio 2 Utrum parvuli decedentes in solo originali puniantur aliquo dolore interiore.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utram malam sit a bono ut ab origine.
Quaestio 2 Utrum peccatum sit a voluntate ut efficiente vel deficiente.
Quaestio 3 Utrum malum sit a bono secundum intentionem, vel praeter intentionem.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum aliquid sit ita malum quod nihil habeat de bono.
Quaestio 2 Utrum malum sit in bono sibi opposito.
Quaestio 3 Utrum malum sit in bono tamquam aliquis habitus an sit pura privatio.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum sit boni corruptio.
Quaestio 2 Utrum peccatum sit ipsa corruptio-passio, essentialiter loquendo.
Quaestio 3 Utrum peccatum, ex eo quod corrumpit bonum, contrarietur bono increato.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum modus, species et ordo per quodlibet malum corrumpantur simul et inseparabiliter.
Quaestio 2 Utrum modus, species et ordo corrumpantur per peccatum aequaliter.
Quaestio 3 Utrum modus, species et ordo per malum possint totaliter corrumpi
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum sit poena peccati.
Quaestio 2 Utrum passiones animae poenae tantum sint, an poenae simul et peccata.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum in aliquo contingat ponere culpam sine poena subsequente.
Quaestio 2 Utrum poena possit esse in aliquo sine culpa praecedente.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum aliqua poena sit a Deo.
Quaestio 2 Utrum omnis poena sit a Deo.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum a Deo sit omnis actio, secundum quod actio
Quaestio 2 Utrum omnis rei conservatio sit a Deo.
Quaestio 3 Utrum omnis compositio sit a Deo.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum actio iniusta, secundum quod iniusta, sit a Deo.
Quaestio 2 Utrum operatio fortuita, secundum quod fortuita, sit a Deo.
Quaestio 3 Utrum enuntiatio falsa, secundum quod falsa, sit a Deo.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum voluntas sit bona et commendabilis ratione boni finis.
Quaestio 2 Quis sit ille finis, ex cuius bonitate voluntas est bona et ad quem debent referri nostrae voluntates ut sint rectae.
Quaestio 3 Utrum bonae voluntatis sit unus solus finis an possint esse plures.
Quaestio 4 Utrum malae voluntates habeant unicum finem.
Praeambulum De differentia intentionis et voluntatis.
Quaestio 1 Utrum intentio sit in his solis quae participant rationem.
Quaestio 2 Utrum intentio in rationalibus se teneat ex parte intellectus vel ex parte affectus.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum conscientia teneat se ex parte intellectus an ex parte affectus.
Quaestio 2 Utrum conscientia sit habitus innatus aut acquisitus.
Quaestio 3 Utrum teneamur ad omne illud quod conscientia dictat necessarium esse ad salutem.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum synderesis sit in genere cognitionis vel affectionis.
Quaestio 2 Utrum synderesis per peccatum exstingui possit.
Quaestio 3 Utrum synderesis possit depravari per peccatum.
Dubia Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum qualitas operum semper respondeat qualitati intentionis.
Quaestio 2 Utrum quantum quis intendit tantum faciat.
Quaestio 3 Utram intentio absque bonis operibus sufficiat ad merendum vitam aeternam.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum opera exteriora aliquid addant supra bonam intentionem.
Quaestio 2 Utrum bona opera aliquid addant supra intentionem quantum ad quantitatem dati.
Quaestio 3 Utrum bonitas operum addat ad bonae intentionis meritum quantum ad numerositatem.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum actio deliberativa dividatur per differentias oppositas.
Quaestio 2 Utrum haec divisio fiat per differentias essentiales an per accidentales.
Quaestio 3 Utrum divisio actionis per bonam et malam sit per differentias immediatas, an ponenda sit differentia tertia, videlicet actio indifferens.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum omne peccatum actuale sit voluntarium.
Quaestio 2 Utrum omne peccatum sit circa voluntatem sicut circa subiectum proprium.
Quaestio 3 Utrum sicut peccare sic etiam puniri sit voluntatis proprium.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum voluntatis et operis sint duo peccata vel unum.
Quaestio 2 Utrum peccatum operis addat aliquid supra peccatum voluntatis.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum veniale et mortale conveniant in aversione.
Quaestio 2 Utrum veniale conveniat cum mortali in reatu poenae aeternae
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum habeat dividi per differentias materiales tantum an etiam per formales.
Quaestio 2 Utrum peccatum habeat dividi per aversionem et conversionem tamquam per diversas peccatorum differentias.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum in Spiritum Sanctum dicat genus peccati distinctum ab aliis generibus peccatorum.
Quaestio 2 Utrum peccatum in Spiritum Sanctum semper habeat aliud peccatum praeambulum.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum peccatum in Spiritum Sanctum sit gravissimum.
Quaestio 2 Utrum peccatum in Spiritum Sanctum sit irremissibile.
Praeambulum
Quaestio 1 De numero et sufficientia specierum huius peccati.
Quaestio 2 De speciebas huius peccati quoad rationes proprias.
Dubia
Divisio textus
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum potentia peccandi sit in nobis a Deo.
Quaestio 2 Utrum potentia peccandi, secundum quod huiusmodi, sit mala.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum omnis potestas dominandi sit a Deo.
Quaestio 2 Utrum potestas praesidendi sit in homine secundum institutionem naturae vel secundum punitionem culpae.
Praeambulum
Quaestio 1 Utrum Christiani teneantur subesse tyrannis sive potestati saeculari in aliquibus.
Quaestio 2 Utrum religiosi teneantur praelatis suis obedire in omnibus quae non sunt contra Deum.
Dubia

About

No Description Available
Is Part Of Sentences commentaries
Question Listed edited by
Question Listed encoded by Jeffrey C. Witt