Quaestiones in De anima

Prooemium
Liber 1, Quaestio 1 Utrum de anim sit scientia.
Liber 1, Quaestio 2 Utrum ista scientia sit vera.
Liber 1, Quaestio 3 Utrum in ista scientia videtur anima vel corpus animatum.
Liber 1, Quaestio 4 Utrum ista scientia sit utilis.
Liber 1, Quaestio 5 Utrum ista scientia sit difficillima.
Liber 1, Quaestio 6 Utrum ex accidentibus possimus cognoscere quod quid est et substantiam rei.
Liber 1, Quaestio 7 Utrum sit aliquae propria operatio animae.
Liber 2, Quaestio 1 Utrum anima sit materia.
Liber 2, Quaestio 2 Utrum anima sit forma substantialis corporis.
Liber 2, Quaestio 3 Utrum definitio data de anima, scilicet quod est actus corporis et cetera, sit sufficiens.
Liber 2, Quaestio 4 Utrum anima immediate corpori uniatur.
Liber 2, Quaestio 5 Utrum anima sit una et eadem existens in omnibus corporis partibus.
Liber 2, Quaestio 6 Circam illud capitulum potentiarum autem animae et primo utrum potentiae animae aliquid addant super essentiam animae.
Liber 2, Quaestio 7 Utrum potentiae animae fluant ab essentiam animae.
Liber 2, Quaestio 8 Utrum qinque sint potentiae animae, scilicet vegetativum, sensitivum, intellectivum, motivum secundum locum et appetitivum.
Liber 2, Quaestio 9 Utrum generativum et nutritivum et augmentativum sint potentiae vegeativae
Liber 2, Quaestio 10 Utrum sensus sit virtus passiva.
Liber 2, Quaestio 11 Utrum res sensibilis extra existens possit per se deducere sensum de potentiae ad actum.
Liber 2, Quaestio 12 Utrum universalia sint solum in anima.
Liber 2, Quaestio 13 Utrum sensibile commune sit sensibile per se.
Liber 2, Quaestio 14 Utrum sit aliquid sensibile per accidens.
Liber 2, Quaestio 15 Uttrum sint plures sensus particulares quam quinque.
Liber 2, Quaestio 16 Utrum sensus particularis directe suam sensationem percipit.
Liber 2, Quaestio 17 Utrum sensus indirecte possit percipere suam sensationem.
Liber 2, Quaestio 18 Utrum excellentiae sensibilium corrumpant sensum.
Liber 2, Quaestio 19 Utrum sensus communis sit una et idem qui iudicat differentiam diversorum sensibilium, scilicet et album et dulcis.
Liber 2, Quaestio 20 Utrum caelum possit imprimare in intellectum et voluntatem.
Liber 2, Quaestio 22 Utrum phantasia sit virtus differans a sensu communi.
Liber 2, Quaestio 22 Utrum phantasia sit motus factus ab actu sensus.
Liber 2, Quaestio 23 Utrum secundum phantasiam contingit agere et pati.
Liber 3, Quaestio 1 Utrum intellectus sit passiva virtus.
Liber 3, Quaestio 2 Utrum ad hoc quod intellectus omnia intelligat oportet esse eum ab omni natura denudatum et format materialiter.
Liber 3, Quaestio 3 Utrum intellectus a materia differat prima.
Liber 3, Quaestio 4 Utrum intellectus possibilis antequam intelligat sit aliquid eorum quae sunt actu
Liber 3, Quaestio 5 Utrum intellectus speculativus sit aeternus.
Liber 3, Quaestio 6 Utrum in organo sit non in parte corporis vel in toto corpore isto quod totum corpus habeat pro organo vel parte aliqua corporis, videlicet visus.
Liber 3, Quaestio 6 Utrum intellectus sit unus numero in omnibus hominibus.
Liber 3, Quaestio 6 Utrum in organo sit non in parte corporis vel in toto corpore isto quod totum corpus habeat pro organo vel parte aliqua corporis, videlicet visus.
Liber 3, Quaestio 6 Utrum intellectus sit unus numero in omnibus hominibus.
Liber 3, Quaestio 7 Utrum species intelligibiles influantur in intellectum nostrum a substantiis separatis ut voluit Avicenna et Plato.
Liber 3, Quaestio 8 Utrum intellectus per species in habitu existens ad ipsum possunt intelligere in convertendo ad phantasmata.
Liber 3, Quaestio 9 Utrum intellectus possit intelligere per quod quid abstrahendo ipsum a phantasmatibus.
Liber 3, Quaestio 10 Utrum idem intellectus possit intelligere singulare ut universale est.
Liber 3, Quaestio 11 Utrum intelligat se per suam substantiam.
Liber 3, Quaestio 12 Circa capitulum de intellectu agente, et primo utrum sit neccesarium ipsum ponere.
Liber 3, Quaestio 13 Utrum intellectus sit substantia separata vel potentia aliqua animae nostrae.
Liber 3, Quaestio 14 Utrum intellectus agens sit substantia intellectus.
Liber 3, Quaestio 15 Utrum intellectus agens sit unus.
Liber 3, Quaestio 16 Utrum post mortem et meminiscemur.
Liber 3, Quaestio 17 Utrum intellectus intelligat componendo et dividendo.

About

No Description Available
Is Part Of De anima commentaries
Question Listed edited by Michael Stenskjær Christensen
Question Listed encoded by Michael Stenskjær Christensen