Quaestiones in De anima I--II

Liber 1, Quaestio 1 Utrum de anima possit esse scientia.
Liber 1, Quaestio 2 Utrum sit scientia naturalis.
Liber 1, Quaestio 3 Utrum ista sicentia sit de anima ut de subiecto aut de corpore animato.
Liber 1, Quaestio 4 Utrum determinetur de qualibet anima.
Liber 1, Quaestio 5 Utrum de anima sit certa scientia.
Liber 1, Quaestio 6 Utrum comparatione huius scientiae ad alias penes certitudinem et subiecti nobilitatem.
Liber 1, Quaestio 7 Utrum anima sit in genere.
Liber 1, Quaestio 8 In quo genere sit anima.
Liber 1, Quaestio 9 De hoc quod dicit universale nihil est aut per posterius est.
Liber 1, Quaestio 10 De hoc quod ipse vult, quod quiditas habeat per accidens cognosci.
Liber 1, Quaestio 11 De hoc quod dicit, quod definitiones logicae vanae sunt.
Liber 1, Quaestio 12 Utrum passiones sint per se ipsius coniuncti ex corpore et anima, aut sint per se ipsius animae saltem aliquae.
Liber 1, Quaestio 13 Utrum possit esse corpus penitus sphaericum.
Liber 1, Quaestio 14 Utrum corpus sphaericum tangat, si sit, superficiem rectam aut planam in puncto.
Liber 1, Quaestio 15 Utrum tale corpus ex toto sphaericum possit moveri supra superficiem planam, et hoc a termino ad terminum dato movente etiam extra.
Liber 1, Quaestio 16 Utrum corpus sphaericum a principio intra sine movente extra possit moveri, supposito quod sit uniformiter grave aut leve in partibus et superficies plana aequaliter.
Liber 1, Quaestio 17 Utrum materia debeat poni in definitione.
Liber 1, Quaestio 18 Utrum physicus tantum definiat per materiam.
Liber 1, Quaestio 19 Utrum logicus solum per formam definiat.
Liber 2, Quaestio 1 De divisione substantiae quaeritur cuius divisio sit.
Liber 2, Quaestio 2 De quo membro divisionis per prius dicatur substantia.
Liber 2, Quaestio 3 Videndum est de definitione communi ipsius animae quam ponit hic, quae est, quod anima est actus primus corporis physici organici potentia vitam habentis.
Liber 2, Quaestio 4 De hoc quod dicit auctor in littera, quod anima non est sicut forma dolabrae.
Liber 2, Quaestio 5 De hoc quod dicit, quod si oculus esset animal, visus esset substantia sive anima.
Liber 2, Quaestio 6 Cuius sit haec divisio animae in haec tria (scilicet in vegetativam et sensitivam et intellectivam).
Liber 2, Quaestio 7 Utrum sit in eodem homine una substantia animae aut diversae.
Liber 2, Quaestio 8 Utrum vegetativa in planta et in animali differant in specie.
Liber 2, Quaestio 9 Utrum sensitiva in homine et bruto differant specie.
Liber 2, Quaestio 10 Utrum partes animae in eodem sint distinctae loco vel ratione tantum.
Liber 2, Quaestio 11 Utrum partes animae sint perfectiones totius aut partis.
Liber 2, Quaestio 12 De vegetativa et sensitiva qualiter sunt perfectiones totius et partis, utrum sit tota in toto et tota in qualibet parte, aut tota in toto ita quod pars in parte hoc est extensa extensione totius.
Liber 2, Quaestio 13 Utrum in partibus animalis decisis sit anima.
Liber 2, Quaestio 14 Per quam viam habet anima esse in partibus decisis, utrum per creationem aut per generationem.
Liber 2, Quaestio 15 Utrum sit anima in partibus decisis aliorum animalium, scilicet non annulosorum.
Liber 2, Quaestio 16 Utrum potentiae vegetativae, scilicet generativa, nutritivate, augmentative, essentialiter differant.
Liber 2, Quaestio 17 Utrum alimentum, quod est obiectum vegetativae, sit simplex aut mixtum.
Liber 2, Quaestio 18 Utrum instrumentum vegetativae sit calidum.
Liber 2, Quaestio 19 Utrum nutritio sit transmutatio quae est generatio.
Liber 2, Quaestio 20 Quid sit subiectum nutritionis.
Liber 2, Quaestio 21 Utrum nutritio sit una transmutatio.
Liber 2, Quaestio 22 Utrum sensitiva debeat dici potentia passiva.
Liber 2, Quaestio 23 Utrum sit ponere agens commune quod faciat sensibilia ab esse materiali sub esse spirituali.
Liber 2, Quaestio 24 Utrum illud agens commune sit lux.
Liber 2, Quaestio 25 Utrum ilud agens commune sit virtus quae egrediatur extra usque ad obiectum sensus ut abstrahat ab esse materiali et reali.
Liber 2, Quaestio 26 Utrum sensibile commune apprehendatur a sensu proprio.
Liber 2, Quaestio 27 Utrum sensibilia communia a sensu proprio apprehendatur per accidens.
Liber 2, Quaestio 28 Quare dicantur sensibilia communia.
Liber 2, Quaestio 29 Quid est visibile primo et per se, utrum lux aut color.
Liber 2, Quaestio 30 Utrum lumen sit substantia vel accidens.
Liber 2, Quaestio 31 Utrum lumen multiplicet se subito sive in instanti aut successive per medium.
Liber 2, Quaestio 32 Utrum lux et lucis multiplicatio requiratur proper indigentiam coloris.
Liber 2, Quaestio 33 Utrum lux requiratur propter indigentiam medii.
Liber 2, Quaestio 34 Utrum lux requiratur ratione organi.
Liber 2, Quaestio 35 De hoc quod Aristoteles vult, quod quaedam luce sua videntur in tenebris non in lumine, et secundum suum colorem videntur in lumine.

About

Question list is transcribed from Vennebusch, Joachim. 1966. “Die Einheit Der Seele Nach Einem Anonymen Aristoteleskommentar aus Der Zeit Des Thomas von Aquin Und Siger von Brabant (Vat. Lat. 869 f° 200r-210v).” Recherches de Théologie Ancienne et Médiévale 33: 39–80, p. 41–42.
Is Part Of De anima commentaries
Question Listed edited by Joachim Vennebusch
Question Listed encoded by Michael Stenskjær Christensen