Liber 4

Principium 4
Liber IV, Quaestio 1 Utrum omnis meritoria sacramentorum susceptio sit electionis aeternae immediatus effectus?
Liber IV, Distinctio 1, Quaestio 1 Utrum sacramenta novae legis efficiant ad suscipientis salutem?
Liber IV, Distinctio 2-7, Quaestio 1 Utrum cuilibet rite suscipienti baptismum eius effectus aequaliter conferatur?
Liber IV, Distinctio 2-7, Quaestio 2 Utrum gratia baptismalis coefficiens ad actum conformiter conatui voluntatis sit melior suo effectu?
Liber IV, Distinctio 8-14, Quaestio 1 Utrum substantia panis vere convertatur in substantiam carnis seu transsubstantietur?
Liber IV, Distinctio 8-14, Quaestio 2 Utrum corpus Christi sub speciebus, quae fuerunt panis et vini, realiter continetur?
Liber IV, Distinctio 8-14, Quaestio 3 Utrum omne accidens panis, quod in ultimo instanti prolationis verborum erit sine subiecto, possit tunc ab eisdem causis corrumpi, a quibus potuit in subiecto?
Liber IV, Distinctio 14-23, Quaestio 1 Utrum viatori mortaliter peccanti, scilicet post baptismum, sit poenitentia necessaria ad salutem?
Liber IV, Distinctio 14-23, Quaestio 2 Utrum perdenti gratiam sit necessarium ad salutem confiteri proprio sacerdoti?
Liber IV, Distinctio 14-23, Quaestio 3 Utrum poenitentialis satisfactio, quae in gratia agitur, sit aeque meritoria vitae aeternae, ac si non esset satisfactoria?
Liber IV, Distinctio 14-23, Quaestio 4 Utrum quilibet poenitentiali merito resurgat ad aequalem gratiam gratiae, a qua cecidit?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 1 Utrum principale bonum matrimonii sit praecise tam bonum, quam mala foret privatio eius?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 2 Utrum viatori per privari gratia sit magis male, quam per habere gratiam foret sibi bene?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 3 Utrum quaelibet poena damni, quae est privatio gloriae, sit fugibilior quoad esse carentiae, quam quoad esse poenae vel potius econtra?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 4 Utrum aliquod miserum esse miseria, quae non est culpa, est praefugiendum homini, quam non esse?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 5 Utrum sola privatio boni sit per se malum poenae?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 6 Utrum bonum meriti sit melius, quam bonum habituale, quod est iustitia seu caritas infusa?
Liber IV, Distinctio 27-42, Quaestio 7 Utrum viatoris actus gratifice elicitus sufficienter et praemiative tam in via quam extra possit a deo non acceptari et non remunerari?
Liber IV, Distinctio 43-50, Quaestio 1 Utrum deus pro peccato puniat infinite citra condignum?
Liber IV, Distinctio 43-50, Quaestio 2 Utrum deus praemiet pro merito infinite ultra condignum?
Liber IV, Distinctio 43-50, Quaestio 3 Utrum deus sic, id est non minus improportionaliter, puniat pro culpa, sicut improportionaliter pro merito praemiat?

About

Is Part Of Hugolino of orvieto commentary