Franciscus Toti de Perusia Commentary on the Sentences

Liber I, Prologus, q. 1 Utrum in aliqua intellectuali essencia generari possit aliqua noticia theologica evidens et intuitiva ex actuali intelligencia luminis naturalis. Et arguo quod sic dupliciter.
Liber I, Prologus, q. 2 Utrum creatura racionalis de veritatibus theologicis possit habere aliquam habitualem noticiam proprie scientificam.
Liber I, Dist. 1, Q. 1 Utrum essencia divina sit sub racione obiecti fruibilis et  immensi ultimum bonum rationalis creature beatifice quietate.
Liber I, Dist. 2, Q. 1 Utrum primum gradum essendi simpliciter non  esse sit primum impossiblile esse omnem aliam impossibilitatem excludens a priori
Liber I, Dist. 3, Q. 1 Utrum divina essencia sub aliqua racione intriseca et essenciali sibi sit distincte intelligibilis ab intelectu viatoris. Arquitur quod non dupliciter.
Liber I, Dist. 4, Q. 1 Utrum in summa et eterna  incommutabili divina natura ad intra sit possibilis aliqua produccio vel origo
Liber I, Dist. 5, Q. 1 Utrum aliqua ymaginabilis essencia ex sua propria activa causalitate possit aliqua modo se gignere in esse.
Liber I, Dist. 6, Q. 1 Utrum paterna  voluntas sit principium producendi divinum verbum. Et arguitur quod sic dupliciter
Liber I, Dist. 7, Q. 1 Utrum in patre potencia generativa evidenter includit respectu verbi infinitam activitatem. Et arguitur quod sic dupliciter.
Liber I, Dist. 8, Q. 1 Utrum cum supersimlici gradu essendi stat essenciam divinam esse in aliquo genere predicamentali.
Liber I, Dist. 9, Q. 1 Utrum  divini verbi generacio ex sui natura sit immutabilis et eterna
Liber I, Dist. 10, Q. 1 Utrum spiritus sanctus ex vi active spiracionis sit eternaliter caritas vel dileccio,
Liber I, Dist. 10, Q. 1 Utrum spiritus sanctus procedit a patre et filio  tamquam  ab uno principio produccionis.
Liber I, Dist. 12, Q. 1 Utrum aliqua prioritate pater per (?) prius spiret spiritum  sanctum quam verbum .
Liber I, Dist. 13, Q. 1 Utrum ex varietate principiorum in divinis supossitis generacio et produccio productive( !) distinguantur.
Liber I, Dist. 14, Q. 1 Utrum temporalis processio spiritus sancti ad creaturam sit aliqua entitas nocionalis vel essencialis.
Liber I, Dist. 15, Q. 1 Utrum incommutabilis trinitas inseparabiliter operetur invisibilem spiritus sancti missionem.
Liber I, Dist. 16, Q. 1 Utrum intrinseca sanctificacio creature racionalis fiat per invisibilem spiritus sancti missionem.
Liber I, Dist. 17, Q. 1 Utrum creatura racionalis per intrinsecam gratificacionem utriusque doni, creati et increati, sit a deo acceptabilis ad beatificum premium.
Liber I, Dist. 18, Q. 1 Utrum tertium suppositum in divinis per eternam spiracionem activam sit donum proprie vel appropiate.
Liber I, Dist. 19, Q. 1 Utrum  persone divine sint inter se simpliciter equales in omni essenciali perfeccione.
Liber I, Dist. 20, Q. 1 Utrum equalitas divinarum personarum sit secundum posicionem et virtutem agendi.
Liber I, Dist. 21, Q. 1 Utrum diccio exclusiva possit vere predicari de divina essencia sive de divinis suppositis.
Liber I, Dist. 22, Q. 1 Utrum pro statu vie divina essencia ab intellectu viatoris sit proprie intelligibilis aliquo  conceptu sibi proprio et essenciali.
Liber I, Dist. 23, Q. 1 Utrum relacio suppositalis vel personalis divina sit nomen prime vel 2e intencionis.
Liber I, Dist. 24, Q. 1 Utrum divina essencia sit aliqua numerabilis forma ex replicacione alicuius unitatis.
Liber I, Dist. 25, Q. 1 Utrum persone divine ex proprietatibus relativis personaliter constituantur in esse.
Liber I, Dist. 26, Q. 1 . Utrum relaciones nocionales vel suppositales et ultimo distinctive in divinis personis sint relaciones  simpliciter absolute vel relative
Liber I, Dist. 27, Q. 1 Utrum in divinis personis proprie  sit ponendum verbum suppositale vel essenciale.
Liber I, Dist. 28, Q. 1 Utrum innascibilitas sit patris proprietas constitutiva et distinctiva.
Liber I, Dist. 29, Q. 1 Utrum summa et incommutabilis trinitas sit cuiuslibet creature unicum principium penitus indivisum.
Liber I, Dist. 30, Q. 1 Utrum dei ad creaturam ex tempore sit  aliqua realis relacio.
Liber I, Dist. 31, Q. 1 Utrum huiusmodi relaciones, similitudo et equalitas,sint entitates distincte a proprietatibus relativis.
Liber I, Dist. 32, Q. 1
Liber I, Dist. 33, Q. 1 Utrum quelibet propritas relativa personalis sit formaliter essencia divina.
Liber I, Dist. 34, Q. 1 Utrum quelibet denominacio nocionalis vel suppositalis divina distinguatur realiter a divina essencia.
Liber I, Dist. 35, Q. 1 Utrum essencia divina secundum istam unicam racionem essencialem sit causabilium omnium perfeccionaliter contentiva.
Liber I, Dist. 36, Q. 1 Utrum perfeccio cuiuslibet creature contineatur in divina essencia secundum eandem racionem causalem.
Liber I, Dist. 37, Q. 1 Utrum essencia divina racione sue immensitatis sit ubique localiter.
Liber I, Dist. 38, Q. 1 Utrum (in) divina racione sue eterne immensitatis sit evidens et clara noticia respectu futurorum contingencium immutabiliter representans quodlibet meritum vel demeritum  cuiuslibet eternaliter predestinati vel presciti ad esse eterne pene aut ad  imputabitatem alicuius beatifici premii.
Liber I, Dist. 39, Q. 1 Utrum sciencia dei respectu cuiuslibet contingentis ad extra sit immutabilis et eterna.
Liber I, Dist. 40, Q. 1 Utrum meritum creature in efectum previsium vel exhibitum sit aliquo modo causa divine predestinacionis eterne
Liber I, Dist. 41, Q. 1 Utrum futurum demeritum creature sit aliquo modo causa reprobacionis eterne.
Liber I, Dist. 42, Q. 1 Utrum cuiuslibet rei create ymaginabilis potencialitas ad esse a dei omnipotencia sit simpliciter derivabilis.
Liber I, Dist. 43, Q. 1 Utrum infinita dei potencia respectu cuiuslibet effectus in universo 57 reluceat effective
Liber I, Dist. 44, Q. 1 Utrum immensa dei omnipotencia racione sue immensitatis possit ordinem universi in meliorem naturam transmutare.
Liber I, Dist. 45, Q. 1 Utrum voluntas dei eterna per idem omnio velle vel nolle sit unicum velle omnium agibilium ad extra.
Liber I, Dist. 46, Q. 1 Utrum voluntas divina per suum infrustrabile  velle efficaciter velit quodlibet citra se
Liber I, Dist. 47, Q. 1 Utrum voluntas divina respectu cuiuslibet create essencie habeat mutabile velle vel nolle.
Liber I, Dist. 48, Q. 1 Utrum quodlibet recte agere voluntatis create ex conformitate legis increate originaliter et principitive derivetur.
Liber I, Prologus, Q. 1 Utrum cuiuslibet rei creabilis (essencia) penes accionem causalitatis divine generaliter et causative per suum velle et nolle actuetur in esse.
Liber II, Distinctio 1 per 11, Q. 1 Utrum cuiuslibet create nature activa potencia ad aliquem gradum sue intrinsece activitatis sit proprie terminata. Et in ista materia tangam de materia angelorum usque ad XIam distinccionem inclusive sine alia pluralitate.
Liber II, Distinctio 12 per 15, Q. 1 Utrum in ordine totius universi sit possibilis aliqua latitudo causalitatis ad aliquem certum gradum essencialiter (et) precise terminata, cui correspondeat equale materiale posse in esse eiusdem racionis.
Liber II, Distinctio 12 per 15, Q. 2 Utrum cuiulibet corpori supercelesti ex suo uniformi motu respectu cuiuslibet corporis generabilis et corruptibilis correspondeat aliqua causalitas effectiva.
Liber II, Distinctio 27 per 29, Q. 1 Utrum voluntas creata aliquo supernaturali dono intensive informata per quodlibet suum liberum agere posset aliquid instantenee velle.
Liber II, Distinctio 30, Q. 1 Utrum cuilibet corpori humano generative ex parentibus propagato intrinsece correspondeat aliqua ymaginabilis culpa, que sit carentia privativa divine visionis.
Liber II, Distinctio 34 per 37, Q. 1 Utrum voluntas divina respectu cuiuscumque effectus tam boni quam mali immediate et effective generaliter sit causalis, quoniam de hoc magis principaliter queritur.
Liber II, Distinctio 38 per 42, Q. 1 Utrum voluntas creata ex suo intrinseco intencionali effectu respectu alicuius diligibilis possit ad suum velle vel nolle aliquo modo difficultari.
Liber II, Distinctio 43 per 44, Q. 1 Utrum cuiuslibet voluntati create per unum velle et nolle ex aliqua consciencia nonrecta extrinsece actuate correspondeat maior imputabilitas ad meritum vel demeritum quam faciat precise ex aliquo intrinseco velle vel nolle.
Liber III, Distinctio 1, Q. 1 Utrum essencia primi entis (simpliciter) racione sue immensitatis sive simpliciter potuerit temporaliter alicui creature ypostatice uniri.
Liber III, Distinctio 2, Q. 1 Utrum ex temporali (unione ex ) personali unione divini verbi ad naturam humanam aliquod 3am per se existens sit constitutum in esse.
Liber III, Distinctio 3, Q. 1 Utrum in latitudine creature racionalis humane fuerit possibile aliquam naturam fuisse genitam sine quacumque ymaginabili difformitate et culpa.
Liber III, Distinctio 4 per 6, Q. 1 Utrum alicui create nature potuerit correspondere aliqua potencialitas activa et informativa humani corporis, quod est verbo divino ypostatice nunc unitum.
Liber III, Distinctio 7 per 9, Q. 1 Utrum unio nature assumpte eterne previsa aut in operacione exhibita fuit causa predestinacionis eterne respectu divini verbi ad posse suppositaliter uniri alicui creature racionali.
Liber III, Distinctio 10 per 12, Q. 1 Utrum natura humana nunc divino verbo suppositali unita ex qualicumque modo ymaginandi possit aliquo modo difformiter velle.
Liber III, Distinctio 13, Q. 1 Utrum ex suppositale unione ad verbum anima Christi reddatur essencialiter et intrinsece magis perfecta, quam sit aliqua creatura ymaginabilis citra deum.
Liber III, Distinctio 14, Q. 1 Utrum anima Christi in beatificacione (sine) lumine glorie sit suppositaliter verbo divino unita ex aliquo gradu caritatis simpliciter infinito.
Liber III, Distinctio 15 per 17, Q. 1 Utrum in natura humana suppositeliter verbo divino unita ex disconveniencia alicuius obiecti ymaginabilis fuerit aliqua necessitas alicuius passionis vel tristicie.
Liber III, Distinctio 18 per 20, Q. 1 Utrum natura humana suppositaliter verbo divino unita prostatu vite presentis potuit aliquit meritorie agere, ex cuius merito pro peccato primi hominis deo fuit plenarie satisfactum.
Liber III, Distinctio 21 et 22, Q. 1 Utrum in essencia naturali corporis Christi in mortis triduo inesse potuit aliqua racio corruptiva in esse putrefaccionis.
Liber III, Distinctio 23 per 26, Q. 1 Utrum in tota ymaginaria latitudine theologice virtutis in aliqua creata intelligencia de credendis vel de credibilibus possit generari aliquis assensus evidens et scientificus.
Liber III, Distinctio 27 per 29
Liber III, Distinctio 27 per 29, Q. 1
Liber III, Distinctio 27 per 29 Utrum vitalis essencia anime racionalis ex aliquo dileccionis actu circa deum possit ymaginari intrinsece intendi aut remitti.
Liber III, Distinctio 27 per 29, Q. 1 Utrum vitalis essencia anime racionalis ex aliquo dileccionis actu circa deum possit ymaginari intrinsece intendi aut remitti.
Liber III, Distinctio 30 per 32, Q. 1 Utrum creatura racionalis ex temporali aliquo dono intrinsece sibi collato teneatur meritorie ad proximi dileccionem, pro cuius parte magister signanter.
Liber III, Distinctio 27 per 29
Liber III, Distinctio 27 per 29, Q. 1
Liber III, Distinctio 27 per 29 Utrum vitalis essencia anime racionalis ex aliquo dileccionis actu circa deum possit ymaginari intrinsece intendi aut remitti.
Liber III, Distinctio 27 per 29, Q. 1 Utrum vitalis essencia anime racionalis ex aliquo dileccionis actu circa deum possit ymaginari intrinsece intendi aut remitti.
Liber III, Distinctio 33 per 36, Q. 1 Utrum tota ymaginaria perfeccio cuiuslibet moralis virtutis consistat informative in aliqua parte, cui formaliter intrinsece correspondeat aliquit meritorie vel demeritorie agere.
Liber III, Distinctio 37 per 44, Q. 1 Utrum ewangelica lex voluntati create sit intrinsece prohibitiva obligacio respectu cuiuslibet ymaginabilis iuramenti.
Liber IV, Prologus, Q. 1 Utrum sacramenta nove legis pro  statu nature lapse si(n)t necessaria homini ad salutem, ad cuius institucionem aliquod gratuitum donum in voluntate creata causaliter et effective determinetur in esse.
Liber IV, Distinctio 1 per 6, Q. 1 Utrum cuilibet viatori recipienti sacramentum baptismi intrisece correspondeat equalis gradus in esse alicuius gratuiti doni ex aliqua (in)variabili et imputabili forma.
Liber IV, Distinctio 8 per 13, Q. 1 Utrum naturalis perfeccio corporis Christi ex aliquo activo agere in aliqua specifica natura ab ea naturaliter distincta ex aliqua locali vel naturali transmutacione possit naturaliter contineri.
Liber IV, Distinctio 14 per 22, Q. 1 Utrum tota ymaginaria latitudo cuiuslibet culpabiliter agere, quo totalis creatura ex divina lege imputabiliter se habet ad reatum pene, per intrisecam accionem alicuius virtutis in esse penitencie sit simpliciter et omnimode remissibilis.
Liber IV, Distinctio 23 per 42, Q. 1 Utrum ad decorem et pulcritudinem hominis viatoris ex institucione ewangelice legis ista sacramenta de congruo exigantur, ex cuius recepcione voluntas creata meritorie intrinsece actuatur in aliquo eminenti gradu alicuius perfeccionis.
Liber IV, Distinctio 43 per 46, Q. 1 Utrum similis hominis generalis resurrexio debeat causaliter derivari in esse precise ex supernaturali accione primi agentis ,qua racionalis corporalis creatura pro quocumque suo difformiter male agere possit iuste et debite ad condignum puniri.
Liber IV, Distinctio 47 per 50, Q. 1 Utrum cuiuslibet presciti vel predestinati corporaliter esse in ultima et finali sentencia eterni iudicis resurgat in esse alicuius  perspicue claritatis et glorie aut in esse alicuius tenebrose gravitatis et pene.

About

No Description Available
Is Part Of Sentences commentaries
Supported by ERC-THESIS project n° 313339
Supported by IRHT
Question Listed edited by Andrei Marinca
Question Listed encoded by Jeffrey C. Witt