Alphonsus Vargas Toletanus Commentary

Liber I, Praeambulum
Liber I, prologus, q. 1 Utrum aliqua notitia evidens de veritatibus theologiae sit possibilis viatori de potentia Dei absoluta quae sit scientia proprie dicta.
Liber I, prologus, q. 2 Utrum habitus theologicus possibilis viatori de lege communi sit scientia proprie dicta.
Liber I, prologus, q. 3 Utrum habitus theologie possibilis viatori de lege communi sit realiter distinctus a fide.
Liber I, prologus, q. 4 Utrum articuli fidei sint principia theologie.
Liber I, prologus, q. 5 Utrum de ratione formali primi et per se subiecti habitus scientifici sit habere passiones distinctas a se realiter.
Liber I, prologus, q. 6 Utrum habitus theologicus intellectus creati sit de Deo, ut Deus est tamquam de subiecto primo.
Liber I, prologus, q. 7 Utrum habitus theologicus intellectus creati sit de Deo sub ratione finita tamquam de subiecto primo.
Liber I, prologus, q. 8 Utrum ex infinitate subiecti primi formaliter sumpti necessario concludatur infinitas habitus scientifici.
Liber I, prologus, q. 9 Utrum finis principaliter intentus in habitu theologico viatoris sit praxis vel speculatio.
Liber I, prologus, q. 10 Utrum habitus theologicus possibilis viatori de lege communi sit practicus vel speculativus.
Liber I, Dist. 1, Q. 1 Utrum delectatio sit perfectior dilectionem.
Liber I, Dist. 1, Q. 2 Utrum fruitio sit essentialiter dilectio vel delectatio.
Liber I, Dist. 1, Q. 3 Utrum habitus theologicus intellectus creati sit de Deo sub ratione finita tanquam de subiecto primo.
Liber I, Dist. 1, Q. 4 Utrum fruitio qua creatura rationalis nostre fruitur Deo beatifice ipsa manente in creatura possit non esse fruitio sibi.
Liber I, Dist. 1, Q. 5 Utrum debitum obiectum fruitionis ordinate possit esse aliqua res creata.
Liber I, Dist. 1, Q. 6 Utrum voluntas creata per suam propriam efficaciam et ingenitam libertatem possit non frui obiecto beatifico clare viso.
Liber I, Dist. 1, Q. 7 Utrum voluntas creata de potentia Dei absoluta possit non frui obiecto beatifico clare viso.
Liber I, Dist. 1, Q. 8 Utrum voluntas creata possit ordinate frui essentia divina non fruendo personis.
Liber I, Dist. 2, Q. 1 Utrum Deum esse trinum et unum possit naturaliter demonstrari.
Liber I, Dist. 3, Q. 1 Utrum partes imaginis create sint equalis perfectionis entitative.
Liber I, Dist. 3, Q. 2 Utrum quelibet pars imaginis create sit totalis causa effectiva sui actus.
Liber I, Dist. 4, Q. 1 Utrum potentia generandi in Deo sit vera potentia productiva.
Liber I, Dist. 5, Q. 1 Utrum essentia divina generet vel generetur.
Liber I, Dist. 6, Q. 1 Utrum Pater genuit Filium voluntate an necessitate.
Liber I, Dist. 7, Q. 1 Utrum potentia generandi in divinis sit essentia vel proprietas.
Liber I, Dist. 8, Q. 1 Utrum primum in entibus sit tantum aliquid et non aliquid et aliquid per exclusionem omnis distinctionis et non identitatis ex natura rei perfectionum attributalium.
Liber I, Dist. 9, Q. 1 Utrum generatio Filii sit realiter prior processione Spiritus Sancti.
Liber I, Dist. 10, Q. 1 Utrum Spiritus Sanctus procedat a Patre et Filio tamquam ab uno libero principio.
Liber I, Dist. 11 et 12, Q. 1 Utrum Spiritus Sanctus procedat a Patre et Filio tamquam ab uno libero principio.
Liber I, Dist. 13, Q. 1 Utrum generatio et spiratio in Deo realiter distinguantur.
Liber I, Dist. 14-16, Q. 1 Utrum cuilibet persone divine vere conveniat missio.
Liber I, Dist. 17, Q. 1 Utrum charitas augeatur secundum esse.
Liber I, Dist. 17, Q. 2 Utrum charitas augeatur per depuratione a contrario.
Liber I, Dist. 17, Q. 3 Utrum charitas augeatur per additionem partis ad partem, utraque parte remanente.
Liber I, Dist. 17, Q. 4 Utrum gradus adveniens in augmento charitatis ab intellectu creato possit intuitive videri non viso priori.
Liber I, Dist. 18, Q. 1 Utrum aliquis possit esse Deo charus et acceptus ad vitam eternam sine dono charitatis infuse eius animam formaliter informante.
Liber I, Dist. 19 et 20, Q. 1 Utrum per se et proximum fundamentum receptivum equalitatis in creaturis sit natura specifica vel mutabilis.
Liber I, Dist. 19 et 20, Q. 2 Utrum trium personarum in divinis sit equalitas summa.
Liber I, Dist. 21, Q. 1 Utrum ista propositio sit concedenda ‘solus pater est Deus’.
Liber I, Dist. 22 et 23, Q. 1 Utrum nomina dicta de Deo dicuntur de ipso formaliter.
Liber I, Dist. 24, Q. 1 Utrum trinitas personarum in divinis sit verus numerus.
Liber I, Dist. 25, 26, et 27, Q. 1 Utrum persone divine distinguantur personaliter proprietatibus absolutis vel relativis.
Liber I, Dist. 28, 29, et 30, Q. 1 Utrum omnis relatio realis in creaturis sit res distincta a rebus absolutis.
Liber I, Dist. 28, 29, et 30, Q. 2 Utrum Dei ad creaturam sit relatio realis.
Liber I, Dist. 28, 29, et 30, Q. 3 Utrum Deus referatur temporaliter ad creaturam relatione reali que sit formaliter in ipso vel in creatura.
Liber I, Dist. 31, 32, 33, et 34, Q. 1 Utrum essentia divina sit eadem realiter proprietatibus relativis.
Liber I, Dist. 31, 32, 33, et 34, Q. 2 Utrum essentia divina sit eadem formaliter proprietatibus.
Liber I, Dist. 35, Q. 1 Utrum Deus cognoscat aliquid extra se.
Liber I, Dist. 37 et 39, Q. 1 Utrum omnis propositio de futuo a Deo prescita in sua veritate sit infallibilis et necessaria.
Liber I, Dist. 40 et 41, Q. 1 Utrum omnis predestinatus ab eterno fuerit predestinatibus.
Liber I, Dist. 42, 43, et 44, Q. 1 Utrum omnis propositio de futuro contingenti determinate vera per divinam potentiam possit numquam fuisse vera.
Liber I, Dist. 45, 46, 47, et 48, Q. 1 Utrum quilibet homo potens uti libero arbitrio teneatur sub pena peccati voluntatem suam voluntati divine universaliter in volito conformare.

About

No Description Available
Is Part Of Sentences commentaries
Supported by ERC-THESIS project n° 313339
Supported by IRHT
Question Listed edited by Luciana Cioca
Question Listed encoded by Jeffrey C. Witt