Sentences Commentary

Quaestio 1 Utrum notitia theologica sit possibilis viatori
Quaestio 2 utrum notitia theologica intuitiva possit esse sine suo obiecto praesente
Quaestio 3 Utrum viatores possint habere actus intelligendi significata per articulos fidei eiusdem speciei et aeque evidentes cum actibus beatorum
Quaestio 4 Utrum anima intellectiva intelligat in praesenti intuitive actus suos theologicos vel quoscunque alios sibi actualiter inhaerentes
Quaestio 5 Utrum in actibus credendi vel intelligendi sit possibilis per naturam processus in infinitum
Quaestio 6 Utrum aliquis conceptus proprius Dei sit naturaliter possibilis viatori
Quaestio 7 Utrum habitus theologicus sit secundum numerum tantum unus
Quaestio 8 Utrum habitus theologicus a fide distinctus sic scientificus: accipiendo scientiam proprie dictam
Quaestio 9 Utrum notitia practica sit a notitia speculativa speciei distincta
Quaestio 10 Utrum habitus theologicus sit practicus an speculativus
Quaestio 11 Utrum subiectum theologiae et cuiuscunque alterius scientiae sit omnium passionum eius et veritatum conclusione virtualiter contentivum
Quaestio 12 Utrum aliquid ens unicum creatum vel increatum sit totius theologiae subiectum
Quaestio 1 Utrum eodem actu quo quis diligit propter deum aliquod ens creatum diligat ipsum deum
Quaestio 2 Utrum actus utendi necessario praesupponat actum fruendi
Quaestio 3 Utrum unus istorum actuum videlicet fruendi et utendi sit alterius principium productivum
Quaestio 4 Utrum actus fruendi et utendi necessario praesupponant obiectum suum praeexistere intellectum
Quaestio 5 Utrum viator vel comprehensor fruatur contingenter an necessario Deo distincte praeintellectio
Quaestio 6 Utrum sit possibile aliquem videre divinam essentiam et frui ipsa tantum non visa nec dilecta aliqua personarum divinarum vel unam personam videre et ea frui non visa aliqua aliarum
Quaestio 1 Utrum Deum esse sit propositio per se nota an demonstrabilis evidenter
Quaestio 2 Utrum Deum esse infinitum sit per se notum an demonstrabile evidenter ex aliquo per se noto
Quaestio 3 Utrum Deum esse essentialiter unum sit per se notum an demonstrabile evidenter ex aliquo per se noto
Quaestio 4 Utrum deum esse trinum personaliter sit per se notum an demonstrabile evidenter
Quaestio 5 Utrum divina essentia et persona seu proprietas personalis relativa sint in re extra realiter distincta
Quaestio 6 Utrum opinio ponens aliam esse indivisionem relationis originis a seipsa ob alia qua est eius a divina essentia, conicidat cum opinione exclusa quaestione quinta
Quaestio 5 Utrum divina essentia et persona seu proprietas personalis relativa sint in re extra realiter distincta
Quaestio 7 Utrum personae divinae sint ex essentia et ex proprietatibus relativis realiter constitutae
Quaestio 1 Utrum de Deo possint haberi aliqui conceptus denominativi ob omni eius conceptu quiditativo distincti
Quaestio 2 Utrum conceptus praedicabiles de Deo in secundo modo dicendi per se sint demonstrabiles de ipso
Quaestio 3 Utrum aliquis conceptus unus numero Deo et creaturae communis sit nobis possibilis
Quaestio 4 Utrum univocatio conceptus entis Deo et creaturae communis se extendat ad differentias ultimas et ad passiones entis
Quaestio 5 Utrum viatori sit possibilis aliquis conceptus proprius quo concipiat solum Deum secundum seipsum
Quaestio 6 Utrum conceptus entis universalis sit prior generatione quam aliquis alius conceptus eo inferior singularis
Quaestio 7 Utrum universale habeat aliquod esse in anima vel extra animam subiectivum an tantummodo obiectivum
Quaestio 8 Utrum partes vestigii et imaginis distinguantur aliqualiter in re extra
Quaestio 1 Utrum sit generatio in divinis
Quaestio 2 Utrum haec propositio deus generat deum sit ut vera a quodlibet catholico concedenda
Quaestio 1 Utrum divina essentia possit dici generare et generari
Quaestio 2 Utrum divina essentia sit formalis terminus generationis qua filius generatur et spirationis qua spiritus sanctus spiratur
Quaestio 1 Utrum divina generatio et spiratio sit univoca an aequivoca
Quaestio 2 Utrum voluntas patema an sola memoria sit principium generandi verbum
Quaestio 1 Utrum filius possit generare
Quaestio 2 Utrum in Deo sit potentia generandi et spirandi
Quaestio 1 Utrum repugnet simplicitati divinae esse in aliquo genere praedicamentali
Quaestio 2 Utrum divinae simplicitati repugnet aliqua diffinitione proprie dicta diffiniti
Quaestio 3 Utrum divinae simplicitati repugnet dicere quod Deus sit similiter per se sapiens iustus et alia attributa quae de ipso praedicantur sicut dicitur esse deus
Quaestio 4 Utrum attributa divina distinguantur tam inter se quae ab essentia distinctione aliqua rationis
Quaestio 5 Utrum Deus licet simplicissimus possit esse formaliter sapiens, iustus bonus et alia omnia quae de ipso et de personis omnibus affirmantur
Quaestio 6 Utrum Deus sit omnino immutabilis
Quaestio 1 Utrum in divinis sit generatio et inter generans et genitum seu generatum aliquis ordo
Quaestio 2 Utrum debeat dici quod Dei filius semper gignitur vel semper est genitus vel semper gignetur
Quaestio 1 Utrum spiritus sanctus sit amor semper natus
Quaestio 2 Utrum Spiritus Sanctus producatur libere
Quaestio 1 Utrum Spiritus Sanctus procedat a Patre et a Filio an ab altero eorum tantum
Quaestio 2 Utrum Pater spiret spiritum sanctum per filium
Quaestio 1 Utrum Pater et Filius spirent Spiritum Sanctum una spiratione tantum
Quaestio 2 Utrum Pater et Filius spirent Spiritum Sanctum inquantum sunt unum essentialiter an inquantum plura personaliter distincta realiter
Quaestio 1 Utrum Spiritus Sanctus sit a Patre et a Filio veraciter generatus
Quaestio 2 Utrum Spiritus Sanctus sit spiratus uniformiter aequaliter aeque per se et aeque proprie ab utroque
Quaestio 1 Utrum Spiritus Sanctus detur seu mittatur temporaliter a seipso an tantum ab alio videlicet a Patre et Filio
Quaestio 2 Utrum Spiritus Sanctus detur alicui seu mittatur ab aliquo viro sancto
Quaestio 1 Utrum missio filii et spiritus sancti sit secundum eadem dona Dei an secundum diversa
Quaestio 2 Utrum aliquis possit dici verbum divinum vel spiritum sanctum dare vel mittere sibi ipsi
Quaestio 1 Utrum tam Dei filius quam Spiritus Sanctus visibiliter nobis missus
Quaestio 2 Utrum tam Dei filius quam spiritus sanctus fuerit missus invisibiliter ante Christum
Quaestio 1 Utrum oporteat ponere caritatem tanquam formam aliquam supernaturalem cuicumque naturae intellectuali Deo carae actualiter inhaerentem
Quaestio 2 Utrum caritas possit secundum suam essentiam tam intensive quam etiam extensive diminui et augeri
Quaestio 3 Utrum caritas sit intensibilis sive augmentabilis intensive ex diversis gradibus eiusdem specificae rationis, puta ex diversis individuis caritatis
Quaestio 4 Utrum caritas vel alia quaecumque forma intensibilis summa sit possibilis
Quaestio 1 Utrum donum sit spiritui sancto proprium, eius a personis aliis distinctivum
Quaestio 2 Utrum Spiritus Sanctus sit donum ab aeterno; an ex tempore tantum datum
Quaestio 1 Utrum divinae personae sint aequales perfectae in magnitudine
Quaestio 2 Utrum quaelibet divina persona sit realiter in qualibet alia
Quaestio 1 Utrum divinae personae sint aequales in potentia
Quaestio 2 Utrum potentia generativa et spirativa ad intra, contineantur sub omnipotentia Dei
Quaestio 1 Utrum haec sit vera, tanta est una sola persona divina quanta trinitas simul tota
Quaestio 2 Utrum haec propositio sit vera, sola una persona puta solus Pater vel solus Filius vel solus Spiritus Sanctus est Deus
Quaestio 1 Utrum Deus sit nominabilis aliquo nomine sibi imposito a viatore
Quaestio 2 Utrum nomina dicta proprie de Deo significent aliquid quod formaliter sit in ipso
Quaestio 1 Utrum persona dicatur univoce de omnibus personis tam creatis quam etiam increatis
Quaestio 2 Utrum hoc nomen persona sit primae an secundae intentionis
Quaestio 1 Utrum Deitas et eius unitas distinguantur aliqualiter in re extra
Quaestio 2 Utrum trinitas personarum divinarum sit verus numerus ab ipsis personis distinctus
Quaestio 1 Utrum hoc nomen persona et hoc nomen essentia idem significent totaliter in re extra
Quaestio 2 Utrum hoc nomen persona sit absolutum an relativum
Quaestio 1 Utrum paternitas, filiatio, sive activa et passiva generatio et spiratio, quae dicuntur proprietates personales, sint relationes reales
Quaestio 2 Utrum personae divinae constituantur personaliter et distinguantur realiter per relationes originis an per proprietates aliquas absolutas
Quaestio 1 Utrum verbum creatum sit notitia actualis existens in creatura intellectuali ut accidens in subiecto
Quaestio 2 Utrum solus Dei filius sit verbum increatum
Quaestio 1 Utrum ingenitum et innascibile dicantur de solo patre
Quaestio 2 Utrum ingenitum seu innascibile vel innascibilitas et Pater sive paternitas dicant idem
Quaestio 1 Utrum Pater et Filius sint unum principium Spiritus Sancti et pater et filius et spiritus sanctus unum principium cuiuslibet entis creati
Quaestio 2 Utrum principium dicatur univoce de principio sumpto personaliter et de principio sumpto essentialiter in divinis an aequivoce
Quaestio 1 Utrum ponentes respectum esse aliquod unum tantum ab extremis relatis distinctum in re extra, habeant concedere tam in divinis quam in creatis aliqua inconvenientia et absurda
Quaestio 2 Utrum opinio negantium revelationem esse aliquid per se unum ab extremis distinctum sit contra intentionem doctorum catholicorum et contra Philosophum et an habeat concedere vel negare aliquod inconveniens et absurdum
Quaestio 3 Utrum creaturae ad deum sit relatio realis
Quaestio 4 Utrum sit relatio realis actualis vel fundamentalis an aptitudinalis Dei ad aliquod ens creatum
Quaestio 1 Utrum istae relationes communes videlicet identitas similitudo et aequalitas sint in creaturis relationes reales an tantummodo rationis
Quaestio 2 Utrum relationes istae communes videlicet similitudo identitas et aequalitas sint in divinis relationes reales an tantum modo rationis
Quaestio 1 Utrum Pater et Filius diligant se Spiritu Sancto seu per Spiritum Sanctum
Quaestio 2 Utrum Pater sit sapiens sapientia genita
Quaestio 1 Utrum proprietates personales divinae sint formaliter infinitae
Quaestio 2 Utrum omnis relatio originis in divinis sit perfectio simpliciter
Quaestio 1 Utrum divinae personae sint idem cum essentia totaliter in re extra
Quaestio 2 Utrum relationes originis in divinis sint idem totaliter cum personis
Quaestio 1 Utrum in Deo sit scientia
Quaestio 2 Utrum ideae sint in mente divina per quas omnia contingenter ab aeterno fuerint ipsi nota
Quaestio 1 Utrum omnium creaturarum perfectiones fuerint contentae in Deo realiter ab aeterno
Quaestio 2 Utrum malum contineatur a Deo
Quaestio 1 Utrum esse ubique sit proprium soli Deo an etiam aliis conveniens
Quaestio 2 Utrum Deum esse ubique possit a nobis probati demonstrative
Quaestio 1 Utrum omne possibile tam factum quam futurum quam etiam quodcumque aliud nunquam fiendum fuerit aeternaliter Deo notum
Quaestio 2 Utrum omne possibile fuerit notum Deo certitudinaliter ab aeterno
Quaestio 1 Utrum divina scientia fuerit necessario omnium intelligibilium ab aeterno
Quaestio 2 Utrum divina praescientia contingentium futurorum fuerit necessaria causa ipsorum
Quaestio 1 Utrum divina praedestinatio sit idem cum praescientia totaliter in re extra
Quaestio 2 Utrum sit possibile praescitum salvari et praedestinatum damnari
Quaestio 1 Utrum praedestinationis electorum fuerit aliqua causa in quolibet eorum
Quaestio 2 Utrum reprobationis seu praescientiae reproborum sit aliqua causa ex parte ipsorum
Quaestio 1 Utrum in Deo sit potentia respectu cuiuscumque possibilis
Quaestio 2 Utrum in Deo sit potentia respectu alicuius impossibilis
Quaestio 1 Utrum Dei omnipotentia sit formaliter infinita
Quaestio 2 Utrum ratio possibilitatis et impossibilitatis sumatur ex parte rei possibilis et impossibilis: an ex parte Dei omnipotentis
Quaestio 1 Utrum Deus posset facere aliud universum perfectius isto quod fecit et quod existit de facto
Quaestio 2 Utrum Deus posset facere mundum alium ab isto manente localiter indistantem
Quaestio 1 Utrum voluntas divina sit causa prima omnium effectiva
Quaestio 2 Utrum voluntas divina vel etiam creata producat obiectum volitum
Quaestio 1 Utrum aliquid quod Deus vult fieri possit ne eveniat impediri
Quaestio 2 Utrum Deus velit fieri quicquid sit
Quaestio 1 Utrum aliquid sit possibile fieri contra voluntatem Dei
Quaestio 2 Utrum aliquid sit possibile fieri praeter voluntatem Dei
Quaestio 1 Utrum voluntas creaturae rationalis teneatur esse in volito et in nolito conformis voluntati divinae
Quaestio 1 Utrum activa productio et passiva secundae causae sit forma aliqua per se una distincta realiter ab ipsa causa secunda et a passo praesupposito ac a termino in ipsum naturaliter introducto
Quaestio 2 Utrum creatio activa sit forma aliqua per se una a creante distincta et passiva alia a re creata
Quaestio 3 Utrum creatio sit possibilis actu secundae causae
Quaestio 4 Utrum creatio sit possibilis primae causae
Quaestio 5 Utrum si aliqua causa secunda fuisset posita ab aeterno potuisset in effectum sibi coaevum et per consequens sempiternum
Quaestio 6 Utrum prima causa potuerit aliquem effectum producere sempiternum
Quaestio 7 Utrum omnia creata sive a prima sive a secunda causa necessario indigeant ad sui existentiam conservaretur per instans
Quaestio 8 Utrum productio et conservatio secundae causae sint idem totaliter in re extra
Quaestio 9 Utrum creatio et conservatio primae causae sint idem totaliter in re extra
Quaestio 10 Utrum omne possibile sit a Deo creabile sine omni alio concurrente
Quaestio 11 Utrum creabile habebat aliquod esse antequam crearetur
Quaestio 12 Utrum cuiuscumque creati ad Deum creantem sit aliqua relatio distincta realiter ab utroque
Quaestio 1 Utrum motus et tempus quod dicitur esse duratio temporalium sint tam inter se quam ab ipsis permanentibus rebus temporalibus realiter indistincta
Quaestio 2 Utrum aevum sit aliquid positivum in re extra ab aeviterno distinctum, permanens an successivum
Quaestio 3 Utrum quando sit forma aliqua per se una, distincta a re temporali et a tempore et ab aeviterno et aevo
Quaestio 4 Utrum continuum sit compositum ex partibus continuis et ex aliis indivisibilibus puta punctis vel instantibus in finitis
Quaestio 5 Utrum angelus sit in loco
Quaestio 6 Utrum in angelo existente in loco sit ub tanquam forma aliqua per se una distincta ab ipso realiter et a loco
Quaestio 1 Utrum angeli sint compositi ex materia et forma
Quaestio 2 Utrum angeli sint compositi ex genere et differentia tamquam ex ratione potentiali et actuali
Quaestio 3 Utrum quilibet angelorum distinguatur ab omni alio se toto: an habeat aliquid commune cum ipso
Quaestio 4 Utrum omnes angeli sint eiusdem speciei
Quaestio 5 Utrum boni angeli potuerint mereri vel mali demereri in primo suae creationis instanti
Quaestio 1 Utrum angeli in primo creationis suae instanti habuerint notitiam Dei et omnium aliorum
Quaestio 2 Utrum daemones superiores naturae fuerint maioris culpae et poenae
Quaestio 3 Utrum boni angeli superiores in natura sint superiores in gloria
Quaestio 1 Utrum peccatum quo mali angeli fuerunt a Deo aversi fuerunt superbia
Quaestio 2 Utrum conversio bonorum angelorum ad deum fuerit meritum ipsorum quo sibi aeternum praemium meruerunt
Quaestio 1 Utrum de quolibet angelorum ordine aliqui caeciderunt
Quaestio 2 Utrum Lucifer fuerit de supremo ordine angelorum
Quaestio 1 Utrum boni angeli meruerunt sibi in gloria confirmari
Quaestio 2 Utrum daemones quando fuerunt a Deo aversi meruerint in culpa obstinari
Quaestio 1 Utrum angelus tam bonus quam malus possit corpus assumere in quo exerceat aliquod opus vitae
Quaestio 2 Utrum daemones homines vexantes vexent eos aliquid ipsis imprimendo
Quaestio 1 Utrum locutio angelorum terminetur ad verbum mentis intrinsecum, an ad aliquod aliud signum locutionis merae expressivum
Quaestio 2 Utrum quilibet angelorum possit loqui cuilibet de quocunque actualiter sibi noto
Quaestio 3 Utrum unus angelus potest loqui alteri quantumcunque a se distanti
Quaestio 4 Utrum unus angelus possit naturaliter intelligere cogitationes vel dilectionem alterius angeli
Quaestio 1 Utrum omnes angeli mittantur
Quaestio 2 Utrum angeli missi ad nos remaneant beati consimiliter
Quaestio 1 Utrum quilibet homo habeat in praesenti aliquem angelum ad sui custodiam deputatum
Quaestio 2 Utrum angelus custodiens hominem possit causare aliquid in ipso homine quem custodit
Quaestio 1 Utrum potentia materiae passiva sit aliquid per se unum distinctum ab ipsa materia in re extra
Quaestio 2 Utrum potentia formae activa sit in ea aliquid per se unum absolutum vel respectivum ab ipsa distinctum
Quaestio 3 Utrum omnis forma naturaliter generabilis praecedat in materia praesupposita antequam generetur quantum ad aliquem sui gradum
Quaestio 4 Utrum ab eodem agente immediate forma opposita corrumpatur et proposita ipsi contraria producatur
Quaestio 5 Utrum materia et eius substantialis forma sint directe in genere substantiae
Quaestio 6 Utrum materia possit fieri naturaliter sine forma
Quaestio 1 Utrum lux sit obiectum adaequatum viscus
Quaestio 2 Utrum lux sit forma substantialis an accidentalis et quid sit lux
Quaestio 3 Utrum tenebra luci et lumini opposita sit aliquid in re extra
Quaestio 1 Utrum caelum stellatum sit compositum ex materia et ex forma
Quaestio 2 Utrum primum mobile quod est caelum moveatur localiter a seipso an ab aliquo motore extrinseco sibi coniuncto
Quaestio 3 Utrum elementa moveantur ad loca propria totaliter a seipsis
Quaestio 4 Utrum corpora superiora luminosa omnia sint lucida ex se an aliunde
Quaestio 1 Utrum in corpore animalis et cuiuscumque alterius mixti corporis sint actualiter omnia quatuor elementa
Quaestio 2 Utrum anima sit effective ab aliqua secunda causa an tantum a prima
Quaestio 1 Utrum anima intellectiva in homine sit alia forma ab anima sensitiva
Quaestio 2 Utrum anima intellectiva et sensitiva sit ab omnibus sui potentiis indistincta
Quaestio 1 Utrum in anima humana et in quacumque alia creatura intellectuali sint plures an tantum unicus intellectus
Quaestio 2 Utrum sola anima intellectiva et sensitiva sit forma substantialis hominis: an sit in ipso aliqua alia praeter ipsas
Quaestio 1 Utrum illa productio corporis Evae quam describit magister fuerit creatio
Quaestio 2 Utrum anima hominis sit cum angelo eiusdem an alterius specificae rationis
Quaestio 1 Utrum homo fuisset in statu innocentiae immortalis: hoc est an mortuus fuisset si in statu innocentiae permansisset
Quaestio 2 Utrum in statu innocentiae fuissent omnes homines aequali tempore viatores
Quaestio 1 Utrum in statu innocentiae fuisset hominis sicut modo per carnalem copulam propagatio
Quaestio 2 Utrum in statu innocentiae omnes perfecti in scientia et in originali iustitia nat fuissent
Quaestio 1 Utrum primus homo vel alius quilibet post ipsum potuisset in statu innocentiae venialiter peccare
Quaestio 2 Utrum invidia fuerit motiva diaboli ad tentandum primos parentes
Quaestio 1 Utrum peccatum primorum parentum fuerit superbia
Quaestio 2 Utrum peccatum primorum parentum provenerit ex eorum ignorantia
Quaestio 1 Utrum Deus possit facere aliquam voluntatem impeccabilem per naturam
Quaestio 2 Utrum primus homo in statu innocentiae cognoverit deum et alia clarius quae nos modo communiter cognoscamus
Quaestio 1 Utrum homo per liberum arbitrium sine gratia gratum faciente potuerit malo resistere et in innocentia permanere
Quaestio 2 Utrum sint diversae potentiae superior et inferior portio rationis
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium sit in Deo
Quaestio 2 Utrum liberum arbitrium omnium sit aequale
Quaestio 1 Utrum gratia et caritas sint idem
Quaestio 2 Utrum gratia sit subiective immediate in essentia an in potentia
Quaestio 1 Utrum aliqua virtus possit esse perfecta sine gratia gratum faciente
Quaestio 2 Utrum habens gratiam possit sibi mereri vitam aeternam
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium posset sine gratia resurgere a culpa
Quaestio 2 Utrum sine gratia gratum faciente liberum arbitrium sit sufficiens ad merendum
Quaestio 1 Utrum primi parentes fuerunt in gratia ante lapsum seu casum suum atque peccatum
Quaestio 2 Utrum caritas viae et felicitas patriae specifice distinguantur
Quaestio 1 Utrum originalis iustitia fuerit aliquis supernaturalis habitus virtuosus
Quaestio 2 Utrum peccatum originale sit aliquid positivum et quid sit
Quaestio 1 Utrum originale peccatum transfundatur a parentibus in prolem
Quaestio 2 Utrum originalis reatus sit immediate in essentia animae in aliqua eius potentia subiective
Quaestio 1 Utrum reatus originalis remittatur homini in baptismo
Quaestio 2 Utrum originalis defectus seu reatus omnibus illis quibus remittitur aequaliter remittatur
Quaestio 1 Utrum peccata proximorum parentum transeant ad filios eorum
Quaestio 2 Utrum originale peccatum sit unicum tantum
Quaestio 1 Utrum Deus sit causa peccati
Quaestio 2 Utrum aliqua causa secunda possit in aliquem effectum sibi debitum sine prima coagente secum ad ipsum
Quaestio 3 Utrum bonum sit peccati subiectum
Quaestio 1 Utrum peccatum sit formaliter aliquid positivum existens actualiter in re extra
Quaestio 2 Utrum unum peccatum possit esse maius seu gravius alio eiusdem speciei cum ipso
Quaestio 3 Utrum peccatum commissionis sit deterius quam peccatum omissionis
Quaestio 1 Utrum unum peccatum sit pena alterius
Quaestio 2 Utrum poena cui culpae sit debita
Quaestio 1 Utrum omnis actus malus inquantum actus sit a Deo
Quaestio 2 Utrum actus malus moraliter inquantum malus possit esse a Deo
Quaestio 1 Utrum bonitas moralis seu rectitudo quae est in actu voluntatis sumatur ex intentione exercentis ipsum ad debitum ipsis finem
Quaestio 2 Utrum intentio finis sit actus voluntatis
Quaestio 1 Utrum conscientia sit actus aliquis vel habitus intellectus
Quaestio 2 Utrum synderesis sive scintilla rationis sit actus vel habitus a conscientia indistinctus
Quaestio 1 Utrum omnis actus sit moraliter bonus ex sola intentione debiti finis
Quaestio 2 Utrum unus et idem actus numero voluntatis elicitus vel imperatus possit esse bonus moraliter atque malus
Quaestio 1 Utrum aliquis actus alicuius infidelis sit perfecte moraliter virtuosus
Quaestio 2 Utrum omne peccatum sit voluntarium
Quaestio 1 Utrum actus exterior imperatus addat ad interiorem bonitatem vel malitiam moralem
Quaestio 2 Utrum peccatum mortale et veniale specifice distinguantur
Quaestio 3 Utrum peccatum congrue dividatur in peccatum cordis oris et operis
Quaestio 4 Utrum peccatum in universali acceptum congrue et sufficienter in septem vitia vulgata et capitalia dividatur
Quaestio 1 Utrum sit aliquod speciale peccatum tantum in spiritum sanctum
Quaestio 2 Utrum peccatum in spiritum sanctum sit gravissimum
Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium sit potentia peccandi
Quaestio 2 Utrum saecularis potentia praesidendi seu dominandi sit a deo

About

No Description Available
Is Part Of Sentences commentaries
Question Listed edited by
Question Listed encoded by Jeffrey C. Witt